Announcement

Collapse
No announcement yet.

wat oude meuk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    wat oude meuk

    Hallo,

    Deze advertentie is vervallen.
    Last edited by Roel007; 16-03-2019, 14:57.
    Amiga 1200, IMac MorphOS

    #2
    Wat wil je voor de 256mb ?

    Comment


      #3
      Originally posted by SimonV View Post
      Wat wil je voor de 256mb ?
      een bod!

      Comment


        #4
        Originally posted by Roel007 View Post
        - Oude Apollo 1240 32MB (zonder klok, maar terug soldeerbaar) + 32 MB voor als je via de hack een 64MB 1240 er van wilt maken. Mach31 chip.
        Is dit dezelfde 1240 die je eerder te koop had? Ik dacht dat je van die 1240 al een 1260 had laten maken?



        Comment


          #5
          Originally posted by Megatron View Post

          een bod!
          Dat werkt niet zo goed voor me. Paar dagen geleden stond er ergens een Vectrex te koop voor "een goed bod" . Dus ik bied 300€, niet verkeerd denk ik. En toen werd ik uitgescholden door een of andere m*ng**l : "wath te fuk, wat ene beledeging" want hij was minstens 600 waard.

          Meestal staat "goed bod" voor "hoge verwachtingen" . Ik laat in het midden of dat hier zo is of niet maar ik heb liever gewoon de prijs.

          Comment


            #6
            Originally posted by SimonV View Post

            Dat werkt niet zo goed voor me. Paar dagen geleden stond er ergens een Vectrex te koop voor "een goed bod" . Dus ik bied 300€, niet verkeerd denk ik. En toen werd ik uitgescholden door een of andere m*ng**l : "wath te fuk, wat ene beledeging" want hij was minstens 600 waard.

            Meestal staat "goed bod" voor "hoge verwachtingen" . Ik laat in het midden of dat hier zo is of niet maar ik heb liever gewoon de prijs.

            Dat klopt. Ik heb een soortgelijke ervaring gehad. Een prijs noemen is beter voor de duidelijkheid om verwarring te voorkomen.
            Voor uitzuig-prijzen moet men hun spul maar op eBay/Amibay verkopen tussen alle andere uitzuigers.

            Comment


              #7
              Originally posted by AmiBoing View Post

              Is dit dezelfde 1240 die je eerder te koop had? Ik dacht dat je van die 1240 al een 1260 had laten maken?


              Dat is een andere. Die is voor een (te) hoog bedrag door iemand in polen omgebouwd, maar zoals ik al aangaf. Die gaat er niet uit.
              Amiga 1200, IMac MorphOS

              Comment


                #8
                Originally posted by SimonV View Post

                Dat werkt niet zo goed voor me. Paar dagen geleden stond er ergens een Vectrex te koop voor "een goed bod" . Dus ik bied 300€, niet verkeerd denk ik. En toen werd ik uitgescholden door een of andere m*ng**l : "wath te fuk, wat ene beledeging" want hij was minstens 600 waard.

                Meestal staat "goed bod" voor "hoge verwachtingen" . Ik laat in het midden of dat hier zo is of niet maar ik heb liever gewoon de prijs.
                Ok, bij deze verkoop ik het niet meer via deze site. Gewoon via marktplaats. En zoals ik al aangaf: het hoeft hier niet weg, het staat in een klein doosje in de hoek dus op een later tijdstip op ebay is ook een optie voor mij. Ik begrijp dat er mensen zijn die het goedkoop willen hebben, je hebt mensen die de max er uit willen halen en als ik vraag om een redelijke prijs (dus ergens tussen koopjesjager en de max) krijgen we de discussie weer.
                Amiga 1200, IMac MorphOS

                Comment


                  #9
                  AmiBay is zo gek nog niet wat dat betreft.

                  Click image for larger version

Name:	2329655A-941B-458C-9F4F-E08C29A56877.jpeg
Views:	75
Size:	96.2 KB
ID:	20769
                  [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by Roel007 View Post

                    Ik begrijp dat er mensen zijn die het goedkoop willen hebben, je hebt mensen die de max er uit willen halen en als ik vraag om een redelijke prijs (dus ergens tussen koopjesjager en de max) krijgen we de discussie weer.
                    Goedkoop? Ik heb je een onlangs een bod van €300,00 gedaan op die andere 1240, waar ik van jou geen reactie op kreeg. Voor een oud Apollootje op 25Mhz is dat een redelijk bedrag. En dat werd gesteund door andere mensen. Hoeveel meer wil je er dan nog voor hebben? Dat kom je al gauw uit op max. eBay/Amibay prijzen.



                    Comment


                      #11

                      Pfff wat een gedoe.. vandaar dat ik geen PM meer terug heb gehad.

                      Roel007 succes met je spullen


                      Originally posted by Roel007 View Post

                      Ok, bij deze verkoop ik het niet meer via deze site. Gewoon via marktplaats. En zoals ik al aangaf: het hoeft hier niet weg, het staat in een klein doosje in de hoek dus op een later tijdstip op ebay is ook een optie voor mij. Ik begrijp dat er mensen zijn die het goedkoop willen hebben, je hebt mensen die de max er uit willen halen en als ik vraag om een redelijke prijs (dus ergens tussen koopjesjager en de max) krijgen we de discussie weer.



                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                      Comment


                        #12
                        Originally posted by SimonV View Post

                        Dat werkt niet zo goed voor me. Paar dagen geleden stond er ergens een Vectrex te koop voor "een goed bod" . Dus ik bied 300€, niet verkeerd denk ik. En toen werd ik uitgescholden door een of andere m*ng**l : "wath te fuk, wat ene beledeging" want hij was minstens 600 waard.

                        Meestal staat "goed bod" voor "hoge verwachtingen" . Ik laat in het midden of dat hier zo is of niet maar ik heb liever gewoon de prijs.
                        Wanneer ik kijk wat met deze advertentie hier is gebeurd.. jup... on-board met je stelling!

                        Comment


                          #13
                          Originally posted by Roel007 View Post
                          Hallo,

                          Deze advertentie is vervallen.
                          Welke advertentie?
                          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                          Comment


                            #14
                            Originally posted by AmiBoing View Post

                            Goedkoop? Ik heb je een onlangs een bod van €300,00 gedaan op die andere 1240, waar ik van jou geen reactie op kreeg. Voor een oud Apollootje op 25Mhz is dat een redelijk bedrag. En dat werd gesteund door andere mensen. Hoeveel meer wil je er dan nog voor hebben? Dat kom je al gauw uit op max. eBay/Amibay prijzen.


                            AmiBoing, ik ben voor deze kaart een poot uitgedraaid en niet zo'n klein beetje ook. De andere kaart kocht ik voor het bedrag van E375 en daar heb ik 315 Euro bovenop gedaan om het naar 80 MHZ te krijgen, samen met een verbouw operatie aan een BPPC kaart die nu ook op 66 MHZ/330MHZ draait. Laat ik eerlijk zijn dat die kaart me 450 euro gekost heeft, en dat ik dus een enorme sukkel ben, maar dan heb je op een gegeven moment zo iets als: een beetje verlies prima, veel verlies, ik hou hem nog wel een tijdje.

                            Wat ik geleerd heb, meteen vaste prijzen noemen. Verwachtingen zitten in de weg.



                            Amiga 1200, IMac MorphOS

                            Comment


                              #15
                              Originally posted by AmiBoing View Post

                              Goedkoop? Ik heb je een onlangs een bod van €300,00 gedaan op die andere 1240, waar ik van jou geen reactie op kreeg. Voor een oud Apollootje op 25Mhz is dat een redelijk bedrag. En dat werd gesteund door andere mensen. Hoeveel meer wil je er dan nog voor hebben? Dat kom je al gauw uit op max. eBay/Amibay prijzen.


                              Er staat een op marktplaats (of is dit dezelfde) ?

                              ~300e lijkt mij vrij redelijk, het is niet zo dat die dingen op Ebay heel veel hoger gaan, en de fee op Ebay is ook niet mals, verder moet je ook wel een soort garantie bieden dat het kaartje werkt anders heb je een claim aan je broek....
                              Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

                              Comment

                              Working...
                              X