Announcement

Collapse
No announcement yet.

Complete Amiga 1200 - 128MB ram - Ietsje pietsje in prijs verlaagd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Complete Amiga 1200 - 128MB ram - Ietsje pietsje in prijs verlaagd

    https://link.marktplaats.nl/m1378239854

    [Verkocht] Zeer compleet systeem. Gerecapped door TSB hier vorig jaar in oktober. Gloednieuwe voeding, nieuwe Sandisk 32GB, nog mooi wit. Nieuw ACA1233n 40mhz turbokaart met 128MB ram, zie gewoon even de advertentie, helemaal compleet, met OS 3.1.4 en tevens met Kickstarts met OS 3.1.4. EN tevens een nieuw bestelde voeding van c64psu.com. TV LCD scherm is optioneel, maar geeft wel een erg mooi beeld.

    Vaste prijs 750 euro. Lager dan dat ga ik niet omdat het dan interessanter wordt de A1200 in onderdelen te verkopen.
    Last edited by Snowwie; 10-03-2019, 03:58. Reason: Verkocht

    #2
    Dus je weet inmiddels zeker dat je er toch echt afscheid van wil nemen?

    Originally posted by Snowwie View Post
    interessanter wordt de A1200 in onderdelen te verkopen
    Doe dat dan.
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      Originally posted by Infant View Post
      Dus je weet inmiddels zeker dat je er toch echt afscheid van wil nemen?



      Doe dat dan.
      Met wat tegenzin, dan moet ik nog steeds bekennen. In onderdelen verkopen vindt ik eigenlijk ook maar niets, want dan blijf je geheid met altijd iets zitten. Als iemand bv. die turbokaart wil overnemen, dan kan de A1200 niet meer fatsoenlijk draaien. Als iemand enkel de voeding idem, of de joystick. Beter is dat het gewoon 1 set blijft.

      Comment


        #4
        Originally posted by Snowwie View Post
        Met wat tegenzin, dan moet ik nog steeds bekennen. In onderdelen verkopen vindt ik eigenlijk ook maar niets, want dan blijf je geheid met altijd iets zitten. Als iemand bv. die turbokaart wil overnemen, dan kan de A1200 niet meer fatsoenlijk draaien. Als iemand enkel de voeding idem, of de joystick. Beter is dat het gewoon 1 set blijft.
        Ergens mee blijven zitten is toch niet erg? Haal de maximale financiële waarde uit je amiga en voor de rest is de kliko uitermate geschikt. Of je dingen niet hebt omdat ze in de verkoop gingen of omdat ze bij het vuilnis gingen maakt voor het effect niet uit. Hij staat nu toch ook ergens anders te koop? Geef het gewoon wat tijd :)
        Amiga 1200, IMac MorphOS

        Comment


          #5
          Ik geef het ook tijd, hij loopt niet weg en ik ga em ook niet 'verschieten'. Dan blijft ie maar mooi staan. Hij staat me niet in de weg, het behoud z'n waarde wel en snel kapot gaan doet het ook niet. Ik heb er altijd een doekje overheen liggen tegen stof en UV, alhoewel veel UV komt er niet in mijn hobbykamer. :-)

          Comment


            #6
            Bekend fenomeen, al in 17 eeuw omschreven, en hebben we er niet allemaal last van?

            "t Besit van de saek is den einde van der vermaek"

            Iemand hulp nodig?

            Comment


              #7
              - Verkocht -

              Comment

              Working...
              X