Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blizzard 1230 III en M-Tec Tra 1200

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Blizzard 1230 III en M-Tec Tra 1200

    Beste Commodore lotgenoten,

    Ik heb de volgende gadgets in de last liggen, ik gebruik het niet en heb ook weinig tijd om er lekker mee aan de knutsel te gaan.

    - Blizzard 1230 III met 32 Mb ram
    - M-Tec TRA 1200 met 8 Mb ram
    - Motorola 68882 50 MHz FPU
    - Envoy Data 4 Mb PCMCIA SRAM

    De Motorola FPU is optioneel voor bij de Blizzard, ik heb deze echter nooit goed aan de praat gekregen en echt geen tijd voor om allemaal uit te zoeken. De Blizzard en M-Tec werken overigens 100% in mijn A1200.

    De SRAM kaart werkt ook top, gewoon in de zijkant van je 1200 proppen en hoppatee direct 4 Mb fast ram.

    Iemand interesse in deze zaken? Doe een leuk bod! Ophalen in Waddinxveen geniet de voorkeur, verzenden kan uiteraard ook. Op eigen risico...

    Groet,

    Marcel

    #2
    Ik heb wel interesse in de Blizzard. PM gestuurd!

    Comment


      #3
      Interesse in de Mtec en de 4Mb kaart, pm gestuurd.

      Comment


        #4
        €250,- is me toch te duur. Het is een Blizzard rev.3 op 40Mhz en geen rev.4 op 50Mhz hé?
        Omdat het niet op eBay/AmiBay te koop staat, dacht ik eerder aan een normale "Nederlandse"
        prijs van €120,-. De hobby moet tenslotte wel leuk blijven.. Ik dacht dat de Amiga-community
        hier elkaar in nood wel aan hardware voor een redelijke prijs zou helpen..
        Last edited by AmiBoing; 23-02-2019, 12:29.

        Comment


          #5
          Hey

          Check even AmiBay en de bekende Facebook groepen.. ik denk dat je met €200 wel wegkomt ook al is het een MKIII op 40Mhz en geen MKIV op 50Mhz.. doe de FPU erbij en dan zeker geen probleem.

          Comment


            #6
            Originally posted by AmiBoing View Post
            €250,- is me toch te duur. Het is een Blizzard rev.3 op 40Mhz en geen rev.4 op 50Mhz hé?
            Omdat het niet op eBay/AmiBay te koop staat, dacht ik eerder aan een normale "Nederlandse"
            prijs van €120,-. De hobby moet tenslotte wel leuk blijven.. Ik dacht dat de Amiga-community
            hier elkaar in nood wel aan hardware voor een redelijke prijs zou helpen..
            250 is te hoog gegrepen maar 120 ... nu niet overdrijven. Dat is de normale Nederlandse prijs van 5 jaar geleden. Als je geluk had.

            Comment


              #7
              ik heb interesse in de 68882 50Mhz, en heb een pm gestuurd.
              Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

              Comment


                #8
                Originally posted by SimonV View Post

                250 is te hoog gegrepen maar 120 ... nu niet overdrijven. Dat is de normale Nederlandse prijs van 5 jaar geleden. Als je geluk had.
                Ha-ha...ja, maar ik dacht een beetje handjeklap en een middenweg kan geen kwaad hé?

                Comment

                Working...
                X