Announcement

Collapse
No announcement yet.

amiga 1200

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    amiga 1200

    amiga 1200 3.1 rom
    goet werkent wel vergeelt
    voeding
    blizard 1230 4 64mb copro
    indivision aga mk1
    surf squirrel
    pcmcia to compact flash
    met goteck en hd disc drive
    4x ide zit er bij maar weet niet of hij werkt
    ide to compact flash

    prijs 650 euro
    of aannemelijk bod

    inmiddels verkocht
    Last edited by chris55; 20-08-2018, 12:41.

    #2
    Ik heb al een Amiga 1200 dus ik was eigenlijk benieuwt of je er toevallig ook merchandise bij hebd? Ik zoek eigenlijk nog een Amiga hoet en een ped of een muismad. Zid tad erbij?

    Comment


      #3
      650,- of aannemelijk bod???? Hoe werkd dad dan? Aannemelijk bod ligd onder je 650,-? Of bedoel je dad we kunne biede en dad je richdprijs 650,- is?

      naja dit is toch niks voor mij ... ik ben voorzien... maar zelfs als ik niet voorzien was dan ging ik dit soort prijzen nog niet betalen ... waanzin van de dag wat mij betreft .. uiteraard staat het een ieder vrij om dit soort bedragen ervoor neer te leggen 😁
      Last edited by LuzUo; 02-08-2018, 20:53.

      Comment


        #4
        Beste chris55 -- Ik denk dat een vergeelde Amiga 1200 (ik ga ervan uit dat die origineel is en zonder recap) een EUR 150 waard is.. een 1230 zit rond de EUR 200 gezien er nieuwe(re) opties beschikbaar zijn.. EUR 100 voor een MK1 Indivision en nog eens EUR 100 voor de rest.. kom je uit op EUR 550 als je alles los zou verkopen.. als set krijg je meestal iets minder..

        Gewoon even als informatie aan de zijlijn en veel succes met de verkoop

        Comment


        • rvo
          rvo commented
          Editing a comment
          ik vind je laag zitten voor de 1230, eerlijk gezegd. die gaan op *bay voor hogere bedragen. ik vind 650 een prima VRAAGprijs.

        • LuzUo
          LuzUo commented
          Editing a comment
          Ik zal wel niet genoeg liefhebber/fan zijn om die prijzen te willen betalen ... dat er liefhebbers op ami- of ebay zijn die nog meer willen betalen dan de prijzen die Megatron hierboven noemt vind ik een beetje jammer ... maar goed ... zal wel weer mijn nostalgische mode zijn waarin ik dit als een hobby uit het verleden bezie terwijl het natuurlijk gewoon een vraag en aanbod markt economie is waarbij de retro hype van de laatste jaren de vraag het aanbod veruit heeft overtroffen met navenante prijzen ...

        #5
        dank je rvo
        ik vraag geen giga ebay prijzen
        heb markt plaats gebruikt voor een richt lijn en ben onder die prijzen gaan zitten
        heb hier geadverteerd aangezien ik het zonde vind als een handelaar de boel opkoopt en doorverkoopt voor hoofd prijzen
        dat zau jammer zijn
        maar hij gaat anders gewoon op marktplaats
        tevens staat er bij aannemelijk bod
        dus 650 is een richt lijn
        @WeZzy ik heb aleen sttickers

        Comment


          #6

          Comment


            #7
            Originally posted by rvo View Post
            ik vind je laag zitten voor de 1230, eerlijk gezegd. die gaan op *bay voor hogere bedragen. ik vind 650 een prima VRAAGprijs.
            Als het je het los verkoopt moet het die 650 zeker kunnen halen. Die 1200 gaat op MP vaak richting de 200. Zo’n Squirrel, zonder surf, laatst zelf verkocht voor 70 aan de 2e bieder.
            Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

            Comment


              #8
              chris55 ik zie nu pas je reactie over de sttickers de amiga is al verkochd lees ik mooi zo maar die sttickers wat zijn dat voor sttickers
              Last edited by WeZzy; 19-09-2018, 22:51. Reason: Edit: typo...

              Comment

              Working...
              X