Announcement

Collapse
No announcement yet.

Niet meer werkende 1541 drives.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Niet meer werkende 1541 drives.

    De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met opruimen. Ik heb inmiddels zo'n stapeltje van 18 (achttien) niet werkende 1541/1541C diskdrives.
    Sommige missen het logic board. Andere zijn compleet, maar vrijwel altijd is het probleem één van de chipjes. Natuurlijk kan ik gaan wisselen van chips, solderen etc, maar daar heb ik geen zin in. Zoals je ziet op de foto heb ik nog genoeg werkende drives.
    De 18 niet werkende zijn tegen ELK bod op te halen in Rotterdam. Het enige nadeel is dat je ze wel allemaal mee moet nemen.

    Wil je toch een werkende drive? Ik heb inmiddels 8 werkende 1541C en 4 werkende 1541's opgestapeld. Deze zijn 15 euro per stuk.



    #2
    Ik zelf zoek nog een goed werkende 1571... Heb je die ook?

    Comment


    • Verkoophoek
      Verkoophoek commented
      Editing a comment
      Nee, helaas niet.

    #3
    Joshua5 vast wel.
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      #4
      De kans is groot ja !! :)

      Comment


        #5
        oh die wil ik wel maken leuk project, kunnen ze weer op de club verkocht gaan worden.

        Comment

        Working...
        X