Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste stap naar genezing volgens Megatron ... A1200 Magic pack met accelerator.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Mijn eerste stap naar genezing volgens Megatron ... A1200 Magic pack met accelerator.

    Voor wie een ritje België wel ziet zitten want veel zin om het op te sturen heb ik niet ... een compleet magic pack, bordje gerecapped door TSB. Uit mijn eigen verzameling waar eigenlijk alleen het beste in terechtkomt en er tot op heden zelden weer uit kwam. Maar ik heb twee magic packs met als enige verschil dat de andere een A1200HD is ... het wordt eens tijd dat ik me ga realiseren dat ik geen museum ga starten, er niemand zit te wacht op mijn volle zolder als ik de pijp uit ga en dat ik me rot ga amuseren met die PS4 die ik er van zoek te kopen. Amen.

    https://www.2dehands.be/computer-gam...gnore.plaats=1


    #2
    Heeft Petro deze aangeraakt?
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      Als dat zo is, niet recent en al zeker niet met viltstift.

      Dus nee dit is niet één van die exemplaren die hij in de recente geschiedenis te koop heeft aangeboden.

      Comment


        #4
        Ondertussen al gereserveerd.

        Comment


          #5
          Het is een lange weg en je begint her en der wat "kostbaars" te verkopen.. het is even slikken.. maar je ziet de ruimte plots toenemen.. en je merkt dat je met een aantal (lees: minder dan tien machines) een veel gelukkiger mens gaat zijn, daar je meer aandacht gaat vestigen op die exemplaren waar je dan ook echt iets mee doet c.q. gaat doen.

          Voor mij zijn dat er vijf.. naja.. zeven als ik de nieuwe CD32 en MagicPack in de kast meetel.. maar dat is meer dan genoeg en eigenlijk nog te veel.. wat wel goed is, zijn spare parts.. paar 1200 bordjes, extra 4000 bordje.. Floppy drives andere parts.. dat!

          Comment


            #6
            Ik begon me een beetje te ergeren aan mezelf. Helemaal goed voelt het niet maar bon, met de opbrengst ben ik een PS4 pro gaan halen en ik moet zeggen dat ik daar meer plezier in heb dan in machine "nr 39" die 6 jaar niet gebruikt is behalve dan om hem te voorzien van een gerecapped moederbord. Ondertussen zit er een A4000 in de verkoop ... ruime voorraad van die dingen en ik hield hem eigenlijk alleen maar bij omdat het een "EC30" was. Langs de andere kant stond ik gisteren met wat reserve turbokaartjes in mijn handen maar die heb ik weer terug in de doos gestoken.... zoals je zegt, het is een lange weg en voor het geld moet ik ze niet verkopen. Misschien toch eens zo een VR set overwegen voor de ps4, dan ben ik helemaal gearriveerd in dit millennium ( en heb ik nog steeds een shitload Amiga's )

            Comment


              #7
              Ik zit net TrackMania op de XBox One te spelen.. ja ik begrijp het he-le-maal!

              Comment

              Working...
              X