Announcement

Collapse
No announcement yet.

--[ UPDATE ]-- : Amiga 1200 Cases - Kickstarter Batch (Laatste Kans!)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Originally posted by Rishca View Post
    Eventueel iemand anders die ook nog gaat backen? Ik heb nog niks gehoord van Joshua5.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ja, die man is al wat ouder.. die zoekt dat zijn brilletje en gaat kijken hoe zijn Androidje ook alweer werkt.. komt goed.. stuur hem een bericht op Telegram (zit in de Telegram Chat van AC)

    Comment


    • Magic
      Magic commented
      Editing a comment
      * dan zijn brilletje

    #47
    Niks meer gehoord maar inmiddels ook opgelost, heb nu zelf een creditcard en een en ander gebacked 💪😉



    Originally posted by Megatron View Post

    Ja, die man is al wat ouder.. die zoekt dat zijn brilletje en gaat kijken hoe zijn Androidje ook alweer werkt.. komt goed.. stuur hem een bericht op Telegram (zit in de Telegram Chat van AC)



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment


      #48
      Originally posted by Magic View Post
      * dan zijn brilletje
      Zeg zout een eind op jij natte krant!!!

      Comment


        #49
        Originally posted by Rishca View Post
        Niks meer gehoord maar inmiddels ook opgelost, heb nu zelf een creditcard en een en ander gebacked 💪😉
        Ah.. gelukkig.. anders Joshua5 voor de mensen die geen creditkaart hebben..

        Comment


          #50
          Ik heb je ook ff een PM gestuurd met mn adres 😉

          Originally posted by Megatron View Post

          Welke editie heb jij gepledged?

          Een checkmark badge kun je altijd los bestellen.. de special editions niet gezien de backers dat wellicht niet tof zullen vinden.

          Hier een betere foto van de badges.. paar missen nog op deze foto, maar soms is een blik vanuit een andere gewenst om een beter perspectief te geven.

          Click image for larger version  Name:	A1200 Net Badges.jpg Views:	1 Size:	60.5 KB ID:	20499



          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

          Comment


            #51
            Zal graag een zwarte badge wil kopen voor mijn zwarte A1200 case, heb nu een niet zo bijpassende witte badge.

            Click image for larger version

Name:	655B787A-B12C-4C17-8656-DC5BFE86476F.jpeg
Views:	228
Size:	2.47 MB
ID:	21296
            [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
            A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
            [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
            [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
            C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

            [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
            [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
            AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
            [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

            Comment

            Working...
            X