Announcement

Collapse
No announcement yet.

--[ UPDATE ]-- : Amiga 1200 Cases - Kickstarter Batch (Laatste Kans!)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Ik knutsel aan minimaal nog 1 "limited editon Amiga 1200 case" na de "Amiga 1200 CD32 Edition" (zie foto)..

    Suggesties zijn altijd welkom...

    Click image for larger version

Name:	CD32 Limited Edition.jpg
Views:	62
Size:	75.7 KB
ID:	20498

    Comment


      #32
      Originally posted by Megatron View Post

      Welke editie heb jij gepledged?

      Een checkmark badge kun je altijd los bestellen.. de special editions niet gezien de backers dat wellicht niet tof zullen vinden.
      Ik heb de Skid Row uitvoering gepledged. Niet per sé omdat ik nou zo'n groot fan ben van die groep, maar vooral omdat ik de kleurstelling wel mooi vond En omdat ik me nog vaak een paar intro's herinner van vroeger.

      Ten tijde van het pledgen had ik nog de hoop dat ik een blauwe C64 behuizing zou kunnen scoren en dat zou dan leuk naast elkaar staan. Dat is niks geworden en nu houd ik het maar bij mijn transparante C64. Misschien dat er nog transparante toetsen op komen... (denk het niet...)

      Inmiddels houd ik het voor wat betreft mijn Amiga ervaring toch bij een Amiga 500 uitvoering. Heb ik meer mee dan een 1200. Ik heb nog een nieuwe behuizing voor de 500 overwogen toen er nog meer kleurtjes werden beloofd, maar toch maar niet gebacked toen de kleurstellingen werden beperkt.

      De 1200 behuizing gaat waarschijnlijk bewoond worden door een Raspberry Pi als een soort van home computer emulatie machine/DosBox/ScummVM. Tenminste als het me lukt om een Amiga 500 toetsenbord er in te proppen.

      Comment


      • Megatron
        Megatron commented
        Editing a comment
        Je kunt natuurlijk altijd een transparante 1200 case pakken.. en in sync zijn met je 64... als idee... of de case verkopen voor een leuk bedrag want ik weet zeker dat er mensen zijn te vinden die voor de set (case & keycaps) wel een leuk bedrag willen neerleggen.

        Ik denk dat de skidrow badge wel gaat bevallen hoor..beeeeeetje zwart voor contrast is wel mooi hoor. De Amiga checkmark is niet mooi erop want ik heb beiden gehad en.. nee!

      #33
      Ik denk dat je gelijk hebt. Beetje contrast is wel mooi.
      En ik kijk uit naar de Skid Row behuizing hoor. Transparant is ook zo kleurloos. Vooral als ik er alleen een Raspberry Pi in stop. Dat is nou niet echt bijzonder om naar te kijken.

      Een A1200 Reloaded daarentegen... Ach ja, dat was toentertijd ook een reden om hieraan mee te doen.
      Vooral toen ik net de Kickstarter voor de nieuwe C64 behuizingen gemist had. Een blauwe had echt geinig gestaan. Vooral met die gele Chameleon eraan.

      Comment


        #34
        Marcel, weet jij of er misschien kans is dat er een donker blauw keycap setje over is voor in m’n blauwe case?
        Of een “The Amiga Works, A. Brimble Edition”. Setje. Anders een mogelijkheid om iemand die die setjes in beheer heeft te kunnen benaderen?



        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment


          #35
          Nu ben ik benieuwd of die Skid Row case ook "fuckings to Hyperion" er op heeft staan...
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            #36
            Originally posted by Infant View Post
            Nu ben ik benieuwd of die Skid Row case ook "fuckings to Hyperion" er op heeft staan...
            Nee, maar dat kan je er wel laten drukken natuurlijk.

            Comment


              #37
              Misschien eentje voor Trevor, wit rood geblokt (om en om witte en rode toetsen) toetsenbord, hehehe.

              Comment


                #38
                Originally posted by Rishca View Post
                Marcel, weet jij of er misschien kans is dat er een donker blauw keycap setje over is voor in m’n blauwe case?
                Of een “The Amiga Works, A. Brimble Edition”. Setje. Anders een mogelijkheid om iemand die die setjes in beheer heeft te kunnen benaderen?



                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Hoi.. nu even backen.. heb je hem in September!

                Link: https://www.indiegogo.com/projects/n...a-classics-2#/

                Oh.. en je badge heb ik nu al als je wil.. kan ik je toesturen. Stuur even een mail naar [Megatron (at) Amiga (dot) one]

                Comment


                  #39

                  Top👍 wist niet dat er een nieuwe crowdfunding voor liep, straks gelijk ff regelen.

                  Mailtje komt er aan

                  Bedankt 😉





                  Originally posted by Megatron View Post

                  Hoi.. nu even backen.. heb je hem in September!

                  Link: https://www.indiegogo.com/projects/n...a-classics-2#/

                  Oh.. en je badge heb ik nu al als je wil.. kan ik je toesturen. Stuur even een mail naar [Megatron (at) Amiga (dot) one]



                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  Comment


                    #40
                    Pff ik wil graag backen maar heb geen credit card.
                    Is er een andere mogelijkheid om te betalen? Paypal?


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment


                      #41
                      Originally posted by Rishca View Post
                      Pff ik wil graag backen maar heb geen credit card.
                      Is er een andere mogelijkheid om te betalen? Paypal?


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                      Helaas gaat dat niet bij die Crowdfunding platvormen.. PayPal pakt nml. ook weer 5% wat echt RUIG is en een gedoe met mensen die dan via buyers protecten gaan claimen.. echt een zootje!

                      --edit--

                      Geef even je bestelling door aan Joshua5 die gaat er een aantal pre-orderen.. dan loopt het via hem.. moet je alleen rekening houden met een €8,50 aan extra verzendkosten van hem naar jou....
                      Last edited by Megatron; 05-03-2019, 13:12.

                      Comment


                        #42
                        Originally posted by Megatron View Post
                        moet je alleen rekening houden met een €8,50 aan extra verzendkosten van hem naar jou....
                        Of een F2F handover in Maarssen :-)

                        Comment


                          #43
                          Bedankt voor de tip!👍

                          Ik heb een PM verstuurd naar Joshua5


                          Originally posted by Megatron View Post

                          Helaas gaat dat niet bij die Crowdfunding platvormen.. PayPal pakt nml. ook weer 5% wat echt RUIG is en een gedoe met mensen die dan via buyers protecten gaan claimen.. echt een zootje!

                          --edit--

                          Geef even je bestelling door aan Joshua5 die gaat er een aantal pre-orderen.. dan loopt het via hem.. moet je alleen rekening houden met een €8,50 aan extra verzendkosten van hem naar jou....



                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                          Comment


                            #44
                            Originally posted by PRS View Post

                            Of een F2F handover in Maarssen :-)
                            Of gebruik de Retro Computer Overslag!
                            [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                            Comment


                              #45
                              Eventueel iemand anders die ook nog gaat backen? Ik heb nog niks gehoord van Joshua5.


                              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X