Announcement

Collapse
No announcement yet.

--[ UPDATE ]-- : Amiga 1200 Cases - Kickstarter Batch (Laatste Kans!)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    --[ UPDATE ]-- : Amiga 1200 Cases - Kickstarter Batch (Laatste Kans!)

    Click image for larger version  Name:	Banner Cases.jpg Views:	1 Size:	40.3 KB ID:	15639

    Zoals wellicht bekend bij ieder, was er vorig jaar een Kickstarter voor de productie van nieuwe Amiga 1200 Cases. Voor de mensen die deze cases nog nooit gezien hebben stel ik voor even naar deze YouTube Review te kijken om een beter beeld te krijgen.

    Nu hebben we na onze Kickstarter een klein aantal cases over in verschillende kleuren..

    Een nadeel: Omdat ze niet via "Inter-Company Shipment" naar Europa komen, maar direct vanuit China, moeten we de importkosten betalen en hogere transportkosten Waardoor er een €10 bij is gekomen. De Limited Special Editions zijn iets goedkoper omdat de extra perks (T-Shirts, Mugs etc. er niet bij zitten)

    Regular Cases €99 + Porto NL €8,60:Limited Series - Special Editions €199 + Porto NL €8,60:Reageer hieronder welk(e) model(len) en aantallen je wenst aan te schaffen of stuur een PM via AmigaCafe (of WhatsApp, Telegram, Messenger), dan ga ik dit regelen. Zodra ik ze on-site heb kan via PayPal betaald worden met de keuze deze te versturen of in persoon op te halen.


    Let op: Over enkele dagen zal het ook op Facebook aangeboden gaan worden.. dus first dibs hebben jullie voor de komende paar dagen.. daarna is het echt jammer maar helaas.
    Last edited by Megatron; 29-11-2017, 10:23.

    #2
    Update Stock:


    Regular Cases €99 + Porto NL €8,60:Limited Series - Special Editions €199 + Porto NL €8,60:

    Comment


      #3
      Lunchtime update..


      Regular Cases €99 + Porto NL €8,60:
      • Black (2 units)(1 unit) (1 x USA)
      • Dark Blue (2 units) (MenDark & 1 x Zwitserland)
      Limited Series - Special Editions €199 + Porto NL €8,60:
      Last edited by Megatron; 08-12-2017, 13:12.

      Comment


        #4
        Bij deze een opname van de Dark Blue en Black versie.

        Click image for larger version

Name:	IMG_8392.JPG
Views:	166
Size:	2.38 MB
ID:	15727
        Click image for larger version

Name:	IMG_8396.jpg
Views:	145
Size:	2.45 MB
ID:	15728

        Comment


          #5
          Ik wil graag of een blauwe met blauwe keycap of een zwarte met zwarte keycap?


          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

          Comment


          • Megatron
            Megatron commented
            Editing a comment
            Laatste blauwe case voor jou gereserveerd.. de anders reeds iemand in Zwitserland.

          #6
          Originally posted by Rishca View Post
          Ik wil graag of een blauwe met blauwe keycap of een zwarte met zwarte keycap?
          Dit zijn de cases.. de keycaps zijn door de eerste Quality Check heen en een eerste productie test zal deze maand opstarten.. dus dat zal nog even duren.. echter.. de blauwe case zal nooit meer in oplage komen (tenzij een reseller er minimaal 100 van wil hebben.. zwart al wel blijven.. samen met wit en transparant de meest gewenste.

          Comment


            #7
            PM gestuurd voor een blauwe behuizing.

            Comment


              #8
              amiga1260 - MenDark heeft eentje, de andere is reeds besproken voor iemand in Zwitserland.. een Zwarte gaat naar USA.. we hebben nog een zwarte en nog een Ghost Edition (Limited Glow in the Dark)


              Click image for larger version

Name:	IMG_2103.jpg
Views:	130
Size:	1.35 MB
ID:	15776

              Comment


              • Megatron
                Megatron commented
                Editing a comment
                Laatste zwarte is ook weg..

              #9
              Derde post en dan al vragen om de zwarte? Eigenlijk wel want het lijkt me best tof om mijn reserve moeder- en toetsenbord in zo'n moderne case te proppen. Staan ze eigenlijk ook nog binnenkort in de amigastore. Er staat al tijden een aankondiging voor het 3e of 4e kwartaal, maar dat is bijna voorbij.
              Last edited by karimov; 09-12-2017, 00:07.

              Comment


                #10
                Regular Cases €99 + Porto NL €8,60:Limited Series - Special Editions €199 + Porto NL €8,60:
                Laatste is de Limited Edition GHOST..

                Groet,
                Marcel

                Comment


                  #11
                  Originally posted by Megatron

                  Dit zijn de cases.. de keycaps zijn door de eerste Quality Check heen en een eerste productie test zal deze maand opstarten.. dus dat zal nog even duren.. echter.. de blauwe case zal nooit meer in oplage komen (tenzij een reseller er minimaal 100 van wil hebben.. zwart al wel blijven.. samen met wit en transparant de meest gewenste.
                  Top! Dan wacht ik daar nog ff op, maar dan heb ik wel alvast een mooie blauwe case.
                  Bedankt voor het hier beschikbaar maken 👍


                  Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

                  Comment


                    #12
                    Originally posted by Megatron
                    amiga1260 - MenDark heeft eentje, de andere is reeds besproken voor iemand in Zwitserland..
                    ?
                    Had je nog een 3e blauwe over dan?




                    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

                    Comment


                    • Megatron
                      Megatron commented
                      Editing a comment
                      Doh!.. waarom schreef ik nu Mendark.. sorry.. Rishca natuurlijk :-)

                    #13
                    dus...

                    Donker Blauw -> Rishca en Zwitserland iemand
                    Zwart > Karimov en USA iemand en tevens iemand in Zwitserland

                    Dus over.. Goblin Green Hulk Ghostbuster Slime Glow in the Dark model..

                    Comment


                      #14
                      Ik wou wel graag een CHROMEN versie, maar die hebben ze zeker niet. Stel je voor een A1200 case van puur CHROOM.....

                      Ze zouden er ook in grijs zijn, maar die staan hier helaas niet bij.

                      Ik moet zeggen dat ik me wel lichtelijk irriteer aan de manier waarop a1200.net te werk gaat. Ons constant lekker maken met cases van diverse kleuren, maar te koop zetten op de website ho maar.
                      Last edited by Snowwie; 17-12-2017, 03:56.

                      Comment


                        #15
                        Kunnen we voor je maken... let op.. setup kosten zijn USD 5.000,00 met kleuren change en een Chrome Case zal betekenen.. letterlijk verchromen.. een case ligt dan al snel bij $ 200+ want chrome is niet goedkoop.. en dan spreken we nog niet over de keycaps... echter is er geen vraag naar geweest. We hebben in 2014 (voor aanvang van de Kickstater) een omvraag gedaan welke kleuren er gewenst zijn.. er was werkelijk niemand die riep chroom.. wel zilver en goud..

                        Hm.. ik irriteer mij aan zoveel zaken joh.. ook aan mensen die veel roepen maar weinig lezen.. als men namelijk de berichten eens zou volgen.. op A1200.net, Kickstarter Page, Facebook, en andere fora.. zou men kunnen lezen dat de eerste cases met ALLE KLEUREN als een Kickstarter liepen.. mensen die onder een steen woonden druk met andere zaken waren hebben dat natuurlijk niet meegekregen.. de rest wel.. en iedereen die dus een case wou, heeft kunnen meedoen..

                        Het volgende project werd de keycaps.. wederom hebben die mensen die interesse hebben meegedaan.. en die krijgen dan (zoals het er nu naar uitziet) in het eerste kwartaal van 2018 dan hun keycaps.. en er zijn mensen die graag beiden tegelijk kregen (denk de DESiRE Limited Edition).. die mensen krijgen die dan als set.

                        En wie dan nog even verder leest.. leest dan ook nog eens dat we nu met Amiga on the Lake (USA), AmigaStore (ES) en AmigaKit (UK) bezig zijn voor een afname van nog eens 750 cases.. dat zullen wellicht alleen de kleuren Wit, Zwart en Transparant zijn.. tenzij ze andere kleuren nog erbij bestellen (minimaal 50 per kleur dan wel gezien de setup kosten)

                        Maar als er vragen zijn.. zeg het.. geven we antwoord..

                        Comment

                        Working...
                        X