Announcement

Collapse
No announcement yet.

--[ UPDATE ]-- : Amiga 1200 Cases - Kickstarter Batch (Laatste Kans!)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ik wacht geduldig op een special edition case met bijpassende keycaps. Niet dat ik er veel aan ga hebben zonder a1200 keyboard. Die moet ik dus nog ergens vandaan zien te halen. Of het toetsenbord van mijn reserve a500 passend zien te krijgen.

    Ondanks je uitleg snap ik wel dat veel mensen het hele gebeuren moeilijk vinden om te doorgronden. Zoals je zelf al zegt moet je verschillende kanalen uitspitten.

    Desalniettemin vind ik het een geweldig initiatief. En het gaat maar door met nieuwe a500 cases. Whoehoe.

    Comment


      #17
      Voor de backers is het simpel.. je krijgt automatisch de updates via Kickstarter.. hoef je niks voor te doen.

      Ben je geen backer.. volg dan gewoon de A1200.net Facebook Pagina.. welke we ook delen naar de Commodore Amiga Facebook Groep.

      Heb je ook geen Facebook.. volg dan gewoon de updates op A1200.net..

      Spreek je geen Engels.. ook geen issue.. vraag mij dan gewoon... ook geen probleem!

      Comment


        #18
        Rishca check je berichten.. als je geen interesse meer hebt, gaat de laatste blauwe naar amiga1260 mits die nog wil.

        Comment


          #19
          Had ik ff gemist in de decemberdrukte..

          payment done 👍

          Originally posted by Megatron View Post
          Rishca check je berichten.. als je geen interesse meer hebt, gaat de laatste blauwe naar amiga1260 mits die nog wil.

          Comment


            #20
            Originally posted by Rishca View Post
            Had ik ff gemist in de decemberdrukte..

            payment done 👍
            Top - Ik ben Zaterdag weer in Nederland.. gaat hij op de bus!.. stuur me nog even een e-mail (zelfde als PayPal) met je adres c.q. daar waar het heen mag.


            Comment


              #21
              👍 done, zie hem wel verschijnen.


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

              Comment


                #22
                Alle cases met uitzondering van de Limited Edition - Ghost (Glow in the dark) zijn verkocht en verstuurd.

                Comment


                  #23

                  Comment


                    #24
                    Blauwe case ontvangen!
                    Keurig netjes met blauwe eject button, extra klepjes en nog wat gebbetjes.

                    Nu wachten op de blauwe keycap restanten en de conversie kan beginnen 😁


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment


                    • Megatron
                      Megatron commented
                      Editing a comment
                      een maagdelijk wit keyboard misstaat haar ook niet.. just sayin'

                    • WeZzy
                      WeZzy commented
                      Editing a comment
                      Gebbetjes? Nu ben ik nieuwsgierig... Wat zijn gebbetjes?

                    • Rishca
                      Rishca commented
                      Editing a comment
                      Wit keyboard.. kan ik eens proberen maar blauwe/ matching keycap maakt hem uiteindelijk echt mooi af. 😉

                      WeZzy : Gebbetjes = aardigheidjes

                    #25
                    Voor de mensen die via deze weg een case gekocht hebben (de restanten van de Kickstarter), daarover even het volgende;

                    Ik krijg de komende week een levering labels voor de desbetreffende cases binnen. Ik zal even een gil geven wanneer ze er zijn en je adres gegevens even met je afstemmen zodat ik deze kan toesturen in een bubblewrap envelopje (reguliere post).

                    En nee, ik heb geen zak vol.. de aantallen zijn exact en ik kan geen "kekse labels" los gaan verkopen.


                    Click image for larger version  Name:	Daar zijn ze dan....PNG Views:	1 Size:	843.0 KB ID:	20441

                    Comment


                      #26
                      Top👍😳

                      Voor mij graag het label die bij de
                      blauwe case hoort.

                      Volgens mij is dat de 2e van linksboven?



                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                      Last edited by Rishca; 21-02-2019, 21:53.

                      Comment


                        #27
                        Originally posted by Rishca View Post
                        Top👍😳

                        Voor mij graag het label die bij de
                        blauwe case hoort.

                        Volgens mij is dat de 2e van linksboven?



                        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                        Dat is de paarse... iets verder naar onderen nog... :-)

                        Het is de 6de van boven/onder om precies te zijn.

                        Groet,
                        Marcel

                        Comment


                          #28
                          Ik zie het, top👍

                          Precies als :






                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                          Comment


                            #29
                            Dit wordt mooi! Als ik het goed begrijp, dan ga ik over niet al te lange tijd mooie spullen ontvangen; een mooie gekleurde behuizing en bijpassende knoppenpetjes. Dergelijke projecten zijn toch tof om mee te maken. Ik ben benieuwd!

                            Ik snap dat je deze badges niet los verkoopt. Ik overweeg nog wel een checkmark batch los te bestellen, omdat ik denk dat ik die mooier ga vinden dan het labeltje van mijn speciale editie.

                            Comment


                              #30
                              Originally posted by Tyball View Post
                              Dit wordt mooi! Als ik het goed begrijp, dan ga ik over niet al te lange tijd mooie spullen ontvangen; een mooie gekleurde behuizing en bijpassende knoppenpetjes. Dergelijke projecten zijn toch tof om mee te maken. Ik ben benieuwd!

                              Ik snap dat je deze badges niet los verkoopt. Ik overweeg nog wel een checkmark batch los te bestellen, omdat ik denk dat ik die mooier ga vinden dan het labeltje van mijn speciale editie.
                              Welke editie heb jij gepledged?

                              Een checkmark badge kun je altijd los bestellen.. de special editions niet gezien de backers dat wellicht niet tof zullen vinden.

                              Hier een betere foto van de badges.. paar missen nog op deze foto, maar soms is een blik vanuit een andere gewenst om een beter perspectief te geven.

                              Click image for larger version  Name:	A1200 Net Badges.jpg Views:	1 Size:	60.5 KB ID:	20499
                              Last edited by Megatron; 25-02-2019, 13:02.

                              Comment

                              Working...
                              X