Announcement

Collapse
No announcement yet.

2500/30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    2500/30

    Te koop, mijn reserve 2500/30.

    Kale A2000, maar wel military grade
    Behuizing heeft wat gebruikers sporen, maar ziet er opzich goed uit.
    Volledige ECS Rev 6 bord met kickstart 3.1

    Zit een echt A2000 toetsenbord en tankmuis bij.
    Vraag prijs 100 Euro.

    #2
    Een van die momenten waarop ik me afvraag of ik nu nog Amiga's aansleep of niet enkel omdat ze vooraan een etiketje hebben dat ik nog niet heb ...

    Comment


      #3
      Ik denk dat ik hem maar neem ... ik heb de juiste kaarten die er in horen in een "gewone" a2000. Beetje oversteken en wat overblijft gaat weer in de verkoop.

      Comment


        #4
        Hey Buzzfuzz .. jeetje zeg.. die dingen blijven bij jou ook maar opduiken.. heb je nog elders een schuilkelder met Amiga's ?

        Comment


        • Verkoophoek
          Verkoophoek commented
          Editing a comment
          Een beetje hoarder heeft altijd nog een extra voorraad op een geheime plek.

        #5
        Originally posted by iRetroVolver View Post
        Hey Buzzfuzz .. jeetje zeg.. die dingen blijven bij jou ook maar opduiken.. heb je nog elders een schuilkelder met Amiga's ?
        Nee hoor, mijn primaire 2500/30 heb ik nog, de 3000T en de 1200's waaronder de RJ en 2 A500's en een A600 en 2 C64's en 2 MSX1's, maar de primaire 2500/30 gaat er ook uit en de 3000T ook, ik kan het toch niet allemaal meenemen als het serieus wordt, dat past echt niet en ik denk dat ze helemaal gek wordt van al die zooi

        Comment


          #6
          Dus jij hebt primaire, secundaire en tertiaire Amiga systemen? :) Ik was in de veronderstelling dat je alles aan Megatron en Joshua5 had verkocht, maar het klinkt nu alsof je stiekem toch nog een hele voorraad thuis hebt liggen?
          Last edited by Infant; 04-10-2017, 17:23.
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            #7
            Wel gewoon jezelf blijven hoor buzz.. het commodore bloed kruipt waar het niet gaan kan.. 😉

            Comment


              #8
              Originally posted by Infant View Post
              Dus jij hebt primaire, secundaire en tertiaire Amiga systemen? :) Ik was in de veronderstelling dat je alles aan Megatron en Joshua5 had verkocht, maar het klinkt nu alsof je stiekem toch nog een hele voorraad thuis hebt liggen?
              Ik heb dat al even duidelijk gemaakt in een mailtje en minder dan 10 machines kan je geen voorraad noemen, de meeste zullen veel meer hebben.

              Originally posted by Magic View Post
              Wel gewoon jezelf blijven hoor buzz.. het commodore bloed kruipt waar het niet gaan kan.. 😉
              Nee hoor Magic het is echt afgelopen nu, ik ben er wel klaar mee nu!

              Comment


                #9
                Buzz, je kan er dan wel mee 'stoppen' zoals ik het lees houd je toch nog een paar amiga's.. En via internet kan je toch ook nog wel eens 'mee gluren' in de amiga scene.. dus nee.. los komen ervan doe je nooit.. het zit immers in je.. en in een heel groot gedeelte van je levenspad.. Hopelijk wordt het serieus dan gaan er sneller nog wat modellen uit als ik het zo lees.. Misschien zit er nog wel iets tussen wat ik leuk vind haha

                Comment


                  #10
                  Originally posted by Buzzfuzz View Post

                  Ik heb dat al even duidelijk gemaakt in een mailtje en minder dan 10 machines kan je geen voorraad noemen, de meeste zullen veel meer hebben.
                  Ik heb er drie en vind dat al een voorraad... :-)
                  It's a wonder tall trees ain't layin' down

                  Comment


                    #11
                    Ikke nog maar twee!!!! :)

                    Comment


                      #12
                      Oh dear.. ik heb een 500, 600, 1200, 2000, CD32 en 4000.. dat zijn er zes.. wellicht toch maar de 2000 van de hand doen.. ook al was dat mijn eerste Amiga.. staat maar in een hoekje.. weliswaar geen A2500/30 label.. maar wel een Rev6.x met een A2630 Turboboard, een A2320 Flicker Fixer en een A2091 met Quantum Drive.. maarja.. mint maar vangt stof.. zonde dus.

                      Comment


                        #13
                        Originally posted by iRetroVolver View Post
                        Oh dear.. ik heb een 500, 600, 1200, 2000, CD32 en 4000.. dat zijn er zes.. wellicht toch maar de 2000 van de hand doen.. ook al was dat mijn eerste Amiga.. staat maar in een hoekje.. weliswaar geen A2500/30 label.. maar wel een Rev6.x met een A2630 Turboboard, een A2320 Flicker Fixer en een A2091 met Quantum Drive.. maarja.. mint maar vangt stof.. zonde dus.
                        Waarom dan net diegene met emotionele waarde van de hand doen ?

                        Ik weet niet echt meer hoeveel Amiga's ik heb ... lig er niet van wakker. Ik heb geen honger, geen geldgebrek, een vrouw die protesteert als ik mijmer over het feit dat verkopen wel goed zou zijn voor de bankrekening en als ze er niet meer zijn dan sleur ik weer wel wat anders aan.
                        Last edited by ; 05-10-2017, 12:13.

                        Comment


                          #14
                          Originally posted by SimonV View Post
                          Waarom dan net diegene met emotionele waarde van de hand doen ?
                          De weg naar heling is door dat wat je vast houdt.. los te laten.. toch?

                          Maar je hebt een punt.. het vreet geen brood.. Ik heb er zes.. geen zestig (*kuch*.. SIMON!.. *kuch*)

                          Comment


                            #15
                            Originally posted by iRetroVolver View Post

                            De weg naar heling is door dat wat je vast houdt.. los te laten.. toch?

                            Ik heb geen heling nodig .... maar voor jij het zegt zalik het zelf zeggen: misschien zit ik wel in de fase van ontkenning ?

                            Comment

                            Working...
                            X