Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bloedzuigend mooie Amiga 500+

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Bloedzuigend mooie Amiga 500+

    De afgelopen weken veel met Amiga bezig geweest en..... het is toch niet mijn ding. Altijd problemen met kaarten die niet herkend worden. Installatie die om de meest stompzinnige zaken niet verlopen zoals het moet. Ontbrekende of verkeerde bestanden op installatie diskettes. Ik heb het allemaal meegemaakt de afgelopen weken. Aan het maken van een mooie installatie voor de Vampire ben ik niet toegekomen. Ik ben bang dat het er nooit van zal komen. Dus weg met die meuk. Leuk om af en toe een spelletje te spelen, maar daar is een 1200 veel beter geschikt voor. Mijn extreem mooie 500+ mag dus weg. Weinig schade door de batterij. 68000 is vervangen door een Vampire en dat bepaald dat er flink wat euri's nodig zijn om dit over te mogen nemen.
    Mag weg wil zeggen dat er wel een reeel bod moet komen. Als ik er dik voor moet bloeden dan doe ik dat wel met een Vampire. persoonlijk hoop ik op een bod heel dicht bij de 400, maar meer bieden mag ook. Muis zit er ook bij. PSU ook alleen weet ik niet of ik ook zo'n mooie witte voeding heb.

    Ik ga hier dus geen reclame maken voor een Pegasos II. Of voor een cyberstorm 060. Dat worden tot andere topics.

    groeten
    Robert
Working...
X