Announcement

Collapse
No announcement yet.

Diverse Amiga spullen getest/te koop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Diverse Amiga spullen getest/te koop

    de a2000 is níet het enige dat vandaag is getest:
    oktagon2000, geen mem. of HD staat op EBay
    supradrive 2000 Wordsync twee keer, beide zonder HD staan op EBay
    gvp a2000-HC+8 series II Tweemaal met 4mb en HD, eenmaal met 0mb (heeft nu ook 4 MB) en HD die nog geïnstalleerd moet worden nog beschikbaar voor 40 euro p/s
    gvp a2000-HC , de HD start alleen door als er een kcsbordje in de a2000 zit. 40 euro.
    tweemaal een fastlane z3 kaart. Volgens mij klopte er weinig van de verdeling van de sims over de banken. Maar ik krijg het geheugen niet herkent. Nog te koop. Liefst als set. 40 euro?
    Twee supra corp geheugenkaarten (full size ) met 4 MB elk (max. Is 8) staan nu op EBay
    stuk of zes diverse kaarten met 2 MB
    commodore 1MB ram expansie voor de rev 4 a2000
    dual serial board asdg incorp. Ongetest
    commodore a2630 blijft hangen op zwart scherm zie ander topic
    commodore a2091 zonder HD blijken defect
    commodore a2065 twee keer. Verkocht
    groeten robert
    Last edited by Verkoophoek; 03-08-2017, 19:58. Reason: Update wat nog beschikbaar is en prijzen

    #2
    Dank aan Infant voor het aanpassen van de titel. Een iPad blijft lastig. Voor je het weet klik je per ongeluk ergens op.

    Comment


      #3
      Fastlane accepteert geheugen in groepjes van vier van hetzelfde formaat.... dus als dat fout zit gaat het niet werken.

      Comment


        #4
        "commodore a2630 blijft hangen op zwart scherm"

        Drie vragen..

        - is dit een Rev 9 board?
        - Kun je een hoge resolutie foto maken van het board?
        - Getest in een 2000 met Workbench 1.x of 2.x danwelniet 3.x ??

        Comment


          #5
          Het is dus een rev9, zie foto.
          Helaas had ik 4 Amiga's open en heb ik geen idee meer welke kickstart. Ik heb hem in ieder geval in de te koop staande a2000 gehad. Maar dat zeg niet zoveel. Mogelijk heeft het accuzuur een koperspoortje aangetast.

          Comment


            #6
            Schop omhoog

            Comment


              #7
              wat wil je voor de a2000 hebben ?
              [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

              Comment


              • Verkoophoek
                Verkoophoek commented
                Editing a comment
                Helaas al gereserveerd

              #8
              Okee, dank voor de update. Mocht je nog eens een a2000 hebben staan, wil je het mij dan laten weten ?
              [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

              Comment


                #9
                Had je ook nog een externe 3.5" drive? Of misschien 19 aug in Maarssen?

                Comment


                  #10
                  @Spud: Ik neem een aantal externe drives mee naar Maarsen. Of had je in Rotterdam langs willen komen?

                  Comment


                    #11
                    DdAzZ : helemaal vergeten. Gisteren zijn er weer spullen opgehaald. Staan niet bij mij, maar er zit een A2000 bij. Deze komt mee naar Maarssen en wordt daar verkocht. Waarschijnlijk komt er ook nog een A2500, maar ik weet niet hoe compleet deze is. vragen heeft geen zin. Ik zie de machines ook pas de 19e. Als het aan mij ligt gaat er veel weg de 19e, want ik loop ook tegen opslag beperkingen aan. En verkoop via dit forum loopt ook niet erg hard.
                    Iedereen die nog een A1200 of A4000 zoekt kan mij mailen. Deze staan hier en kan ik testen. Vermoedelijk neem ik van elk 1 exemplaar mee naar Maarssen.

                    Comment


                    • DdAzZ
                      DdAzZ commented
                      Editing a comment
                      19e Maarsen gaat mij niet lukken. Ik begreep dat jij in Rotterdam woont en ik woon daar niet echt ver van af (Hendrik Ido Ambacht) Had gehoopt het gewoon bij je op kon halen.

                    #12
                    Neuh, Maarssen is goed. Het gaat om een drive waar zo'n standaard unit inzit die ik met Gotek kan vervangen. Niet zo'n strakke custom design drive van Commodore (a1010/a1011).

                    Comment

                    Working...
                    X