Announcement

Collapse
No announcement yet.

Heel veel Amiga's te koop op zaterdag 17 juni te Maarssen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Heel veel Amiga's te koop op zaterdag 17 juni te Maarssen.


    Te koop zijn: A500, A600, A1200, A1200tower, A4000 en A3000tower.

    Tot zover het goede nieuws. Het slechte nieuws is dat ik de Amigas wel verkoop, maar dat ze niet bij mij staan. Ik weet dus zelfs niet of ze opstarten. Welke uitbreidingskaarten erin zitten weet ik ook niet. I know nothing. I'm from Rotterdam.

    We gaan de spullen zaterdag 17 maart testen. Jij kunt zelf ook kijken en beslissen wat de spullen waard zijn. Helaas weet ik ook wat Amiga's waard zijn. Dus verwacht geen werkende A4000 voor een paar honderd euro. Als je per mail aangeeft een bepaalde machine te willen kopen, dan kunnen we die als eerste testen. Met een concreet bod (onder voorbehoud dat de machine werkt) zorgt dat je nog hoger op de lijst komt te staan.

    Kijk naar de foto's.

    Als je de 17e niet in Maarssen kunt zijn, kun je mij mailen.

    Groet Robert

    www.baltissen.org/newhtm/AmigasForSale.htm

    #2
    Amiga 2000 (1) heeft een GVP HC8 II controller met 2 mb zo te zien, Amiga 2000 (2) is de meest intressante, deze heeft een GVP HC 8 II controller maar ook een GVP Combo 030 kaart, ik ga er vanuit dat dit een 33 of 40 Mhz 68030 is, maar kan net zo goed 25 zijn. Vreemd is de 2 gehuegen kaarten of de gvp heeft 512kb modules waardoor je op 4MB komt ipv 8, dat zou dan die 2 blauwe kaartjes kunnen verklaren, 2 x 2 MB ? Amiga 2000 (3) Heeft een eerdere GVP HC 8 revisie kaart zo te zien.
    A3000T ziet er goed uit, batterij is eruit, zou opzich niet zo'n probleem moeten zijn om die te laten draaien.
    A4000's, batterijen eruit knippen voordat je die aanzet! A4000 (1) standaard conner drive, denk 250-500 mb ergens en zou wel 3630 hebben net als A4000 (2) en die heeft ook een 2091 scsi controller.
    Voor de 600/1200, beide muis knoppen inhouden tijdens opstarten, kom je in earlyboot menu, daar zou je het kunnen zien, maar openschroeven zegt genoeg

    Comment


      #3
      Drooool die A3000T... Must.... resist......

      Comment


        #4
        De clubdag is al over 6 dagen. Er is belangstelling maar het kan altijd nog beter.
        Mail mij dat je belangstelling hebt en ik kan spullen tot een bepaalde tijd "gereserveerd" houden. Anders geldt: wie het eerst komt is zijn geld snel kwijt!

        Check http://www.baltissen.org/newhtm/AmigasForSale.htm voor het te laat is.

        Comment


          #5
          De 3000T is grote kans dat hij doet, volgens mij heb ik die enige tijd geleden voor Ruud opnieuw geïnstalleerd. Werkte toen gewoon. Let op dat er ook een 3640 in zit!

          Amiga 2000 / 2 lijkt in ieder geval niet te kloppen, zoals Buzz al aangeeft: er zit veel te veel geheugen/geheugenkaarten in...

          Dit forum werkt met Tapatalk!

          Comment


            #6
            De meeste spullen hebben een nieuwe eigenaar. In ieder geval zijn alle computers. Verkocht.
            Maar ik heb jullie niet verteld dat er nog een stapeltje A4000's in een hoekje staat. Net naast die stapel 1200's. En de eenzame A2000. Ik hoop in augustus ook wat uitgezocht te hebben van de dozen met uitbreidingskaarten.
            Conclusie ook in augustus hebben we weer een verkoophoek

            dank aan alle kopers voor het geven van de stapels cash.

            Comment


              #7
              Originally posted by Verkoophoek
              De meeste spullen hebben een nieuwe eigenaar. In ieder geval zijn alle computers. Verkocht.
              Maar ik heb jullie niet verteld dat er nog een stapeltje A4000's in een hoekje staat. Net naast die stapel 1200's. En de eenzame A2000. Ik hoop in augustus ook wat uitgezocht te hebben van de dozen met uitbreidingskaarten.
              Conclusie ook in augustus hebben we weer een verkoophoek

              dank aan alle kopers voor het geven van de stapels cash.
              Hm, dat had je me mogen vertellen toen ik vroeg wat je nog had staan :)

              Ik snap geen bal van het bieden, zoals die 600 over tafel ging klonk het meer als koehandel.
              [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

              Comment


                #8
                Volgens mij was er maar 1 persoon die de a600 wilde kopen. Dan ga je onderhandelen en maak je een deal. Zal met koeien ook wel zo gaan, maar eerlijk gezegd heeft er nog nooit iemand een koe gedoneerd aan de club.

                overigens had ik jouw vraag verkeerd begrepen. Ik dacht dat je vroeg wat ik nog meer in de verkoophoek had staan. In juli volgt een grote opruimen en sorteer actie. Dan ga ik de spullen testen en in augustus is er een nieuwe ronde.


                Comment


                  #9
                  Is dat duits 60 tobo er nog? Ben nog op zoek naar een "S" voor mijn 1200: :-)

                  Comment


                    #10
                    Ik sprak iemand in Maarssen over een Mediator PCI bord en de drivers daarvoor.
                    Ben alleen zijn forum nickname vergeten. Zou diegene (als je het ook nog kan herinneren) mij ff een PBtje willen sturen?

                    Thnx! ✌️



                    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

                    Comment


                      #11
                      Dat was ik. Ik stuur je zo een pm.

                      Comment


                        #12
                        Ik kan geen pm's versturen/beantwoorden weet iemand hoe dat zit? Ik gebruik tapatalk. Misschien dat het via browser login wel kan?

                        @ spud, had hem gelezen en ja graag.


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                        Comment


                          #13
                          Je hebt weer een PM :)

                          Comment


                            #14
                            Mijn dank is groot! 👍👍



                            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                            Comment

                            Working...
                            X