Announcement

Collapse
No announcement yet.

3000d 040

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    3000d 040

    Toch besloten om deze ook maar te verkopen, omdat de 3000T genoeg is.

    3000D met 040 (low profile cooler) en 16mb simm adapter.
    Deze heeft ook een 18,2GB 10K schijf aan boord met Classic WB 3.9

    Amiga werkt prima ook audio, nauwelijks batterij schade.
    Buitenkant en front hebben wat gebruikssporen, maar dat is niet verwonderlijk, deze machine heeft ooit als een BBS gedraaid

    Vraagprijs: 400 euro zonder toetsenbord en muis

    #2
    Must. Resist.
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      Ja! Een BBS-omgeving leverde altijd veel krassen op; messen, botsplinters, afketsende kogels.

      Maar… welk BBS eigenlijk?


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #4
        Originally posted by Ikilledher View Post
        Ja! Een BBS-omgeving leverde altijd veel krassen op; messen, botsplinters, afketsende kogels.

        Maar… welk BBS eigenlijk?


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        Welke denk je als er een ADN 2006 simm folie in zit ?
        1 keer gokken

        Comment


          #5
          Originally posted by Infant View Post
          Must. Resist.
          lol

          Comment


            #6
            Originally posted by Buzzfuzz View Post

            1 keer gokken
            Tahoe's Rukbunker BBS?

            Comment


              #7
              Ik vermoed dat dit apparaat op een (was)zolder heeft gestaan in een huis in het oosten van het land - op een adres waar ook enige tijd een Poolse mevrouw bij de Kamer van Koophandel stond ingeschreven in de categorie "hand- en spandiensten".
              It's a wonder tall trees ain't layin' down

              Comment


                #8
                Originally posted by Infant
                Ik vermoed dat dit apparaat op een (was)zolder heeft gestaan in een huis in het oosten van het land - op een adres waar ook enige tijd een Poolse mevrouw bij de Kamer van Koophandel stond ingeschreven in de categorie "hand- en spandiensten".
                Ik was misschien geïnteresseerd, tot ik die laatste regel las...
                [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                Comment


                  #9
                  Haha, sorry! Helaas is het toch echt de waarheid.
                  It's a wonder tall trees ain't layin' down

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by Infant View Post
                    Ik vermoed dat dit apparaat op een (was)zolder heeft gestaan in een huis in het oosten van het land.
                    Goed zo, maar die Amiga was al lang hier voordat die Poolse in beeld kwam hoor, dit is 1 van de eerste Amiga's die ik overnam, naast de 3000T 040.

                    Comment


                      #11
                      DIe viool (Amiga Digital) heeft twee Amiga 4000 bordjes om zeep geholpen, maar net zoals die 3000 van Buzzer is mijn 4000 (zie fotos) ook van hem afgekomen.. en dat was een recapped Amiga 4000 CR (D Revisie) machine.. dus tja..

                      Comment


                        #12
                        Digital X! Ja, ontzettend offline
                        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                        Comment

                        Working...
                        X