Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke dealer gebruik jij eigenlijk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Megatron
    replied
    Ik ben mij dealert!

    Leave a comment:


  • wiebow
    replied
    Amigastore.eu, ja daar heb ik wel eens wat zaken gekocht. Komt altijd goed aan in ons oude kikker landje, en voor een service vanuit Spanje komt het ook nog best wel vlot binnen. Vaak zit er ook een bedank briefje bij of een ansichtkaart. Grappig. Ik ben er wel tevreden mee, en de prijzen zijn niet gek, vind ik.

    Enne Mopemen: Waar staat 1084 dan voor?!
    Last edited by wiebow; 23-02-2016, 20:50.

    Leave a comment:


  • rvo
    commented on 's reply
    dit is precies ook mijn ervaring.

  • maus
    replied
    Mijn dealer belt mij altijd op als hij wat in de aanbieding heeft...

    Leave a comment:


  • Manon
    replied
    Ja Irma is mijn beste vriendin zo'n tof wijf. :) :)


    Sent from a mobile device.

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Irma?

    Leave a comment:


  • Manon
    replied
    hahaha jullie praten erover alsof het drugs is!! hihi :) :) ik rook alleen wel ns een keer een joointje mee met Irma mijn vriendin maar dat is alles :) :)

    Leave a comment:


  • Ikilledher
    replied
    Vesalia, Jens en AmigaKut (DYAC!) zijn allemaal wat amateuristisch in het sturen van lieve statusupdates, maar niet op het niveau dat je je zorgen hoeft te maken; het komt goed. Directe mailtjes naar Vesalia en Jens GmbH werden redelijk snel half-beantwoord. Die Spaanse koning heeft een fluisterstille site maar daar heb ik nog geen ervaring mee. Ik koop natuurlijk nooit iets maar ik zou daar rustig guldens heenbrengen.

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Volgens mij heb ik nog nooit iets online gekocht voor m'n Amiga. Je zou dus kunnen stellen dat ik geen dealer heb... voor Amiga zaken, dan

    Leave a comment:


  • Mopemen
    started a topic Welke dealer gebruik jij eigenlijk?

    Welke dealer gebruik jij eigenlijk?

    Ik ben vreemd gegaan... en het was fijn. Zelfs mijn vrouw leek er geen moeite mee te hebben!


    Hoewel ik nooit echt een draaideur klant geweest ben bij Amigakit voelde ik me er wel vaste klant. Toch heb ik onlangs de overstap gemaakt naar het zuiden. Normaal blijf ik bij een goede ervaring klant bij een winkel, ook al is deze wat hoger geprijst dan elders.
    Toch is het gebeurt, en wel zo:

    Ik zat al een tijdje te kijken naar een nieuwe muis voor de 1200. Mijn 'tank'-muizen deden namenlijk qua handelen en de look de naam eer aan.
    Tijd voor iets nieuws dus. Aangezien Amigakit niet meer de originele muizen op voorraad had, heb ik de overstap gemaakt naar Amigastore.eu. Mooie site en logisch qua opbouw.
    Waarom weet ik niet maar binnen 5 minuten had ik nog 7 items in boodschappentas zitten...
    Allemaal handige dingen natuurlijk.
    En ja, je maakt natuurlijk weleens een verkeerde aanschaf, zo ook ik.
    Omdat ik waarschijnlijk te lui was om nog eens op de achterkant van de monitor te kijken heb ik de verkeerde RGB kabel besteld. Altijd fijn al die varianten van de 1084 monitor (ik weet nu ook waar die 1084 voor staat). Maargoed dan nog maar even de composiet blijven gebruiken.

    Iets meer on-topic:

    Amigastore.eu in het kort:
    - duidelijke site
    - snelle klantenservice (zelfde-/volgende dag antwoord)
    - levertijd was een week (vergelijkbaar met Amigakit dacht ik), met track&trace
    - verzendkosten waren in mijn geval € 8,- (gewone pakketbezorging)
    - spullen zijn perfect en compact verpakt, ieder item apart in bubbelfolie en ESD verpakking.
    - meeste onderdelen met beschrijving
    En..... een handgeschreven bedankkaart!

    Bij welke dealer halen jullie je fix?

Working...
X