Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke dealer gebruik jij eigenlijk?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ben vrij nieuw in de "scene" maar heb al wel wat spulletjes besteld. Altijd bij amigastore.eu. Heldere site en ze hebben veel meer dan de concurrentie. Da's direct ook een nadeel omdat ik nu alweer allerlei spul heb gekocht wat ik eigenlijk niet echt nodig had...

Comment

Originally posted by VosCoBoss View Post
      Ik ben vrij nieuw in de "scene" maar heb al wel wat spulletjes besteld. Altijd bij amigastore.eu. Heldere site en ze hebben veel meer dan de concurrentie. Da's direct ook een nadeel omdat ik nu alweer allerlei spul heb gekocht wat ik eigenlijk niet echt nodig had...
      Ben zelf bijna elke dag met de AMIGA 500 en de C64 bezig. Nu zoek ik veel voor de AMIGA 1200, misschien wil je wat aan mij verkopen.
      A1200 Rev1D.4 RECAP / Indivision AGA MK2CR / ACA1221EC RTC
      A500 Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V1 8373R3PD / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55 RTC
      C64RMK2 / U64 ELITE (wanting) / C64 Breadbin 250425 RevA / C64C 250466 1541UII

Comment

• VosCoBoss
        VosCoBoss commented
        Editing a comment
        Ik heb helaas geen 1200 spulletjes... alleen voor de 500 en dat ben ik nog een beetje aan het organiseren. Ongetwijfeld komt daar wel het een en ander te verkopen uit.

Originally posted by VosCoBoss View Post
      Herkenbaar. Ik vind het aanbod en opbouw van de site Amigastore.eu ook één van de beste, maar laat het daar niet altijd vanaf hangen. Dus ik heb wel eens wel wat besteld bij Amigakit, Vesalia, Alinea of via Amibay of Ebay (b.v. kabels van www.retrocomputershack.com). De meest amateuristisch ogende amiga webshop waar ik wel eens iets besteld heb, vind ik die van het Franse amedia-computer.com...

Comment

Toch klinkt het een beetje dubieus, dealer :) Destijds hadden we ook allemaal een dealer toch? Voor de software. Ik ging langs bij Bonanza en Knight games :)

Comment

Originally posted by spud View Post
          Toch klinkt het een beetje dubieus, dealer :) Destijds hadden we ook allemaal een dealer toch? Voor de software. Ik ging langs bij Bonanza en Knight games :)
          In de jaren 80 en 90 ging ik altijd naar mij plaatselijke Dixons.
          A1200 Rev1D.4 RECAP / Indivision AGA MK2CR / ACA1221EC RTC
          A500 Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V1 8373R3PD / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55 RTC
          C64RMK2 / U64 ELITE (wanting) / C64 Breadbin 250425 RevA / C64C 250466 1541UII

Comment

Working...
          X