Originally posted by PRS
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Eindelijk A500 case van A1200NET
Collapse
X
-
-
Guest repliedOriginally posted by AMIGA JOHAN View Post
Ken iemand, die al een zwarte A1200 case en zwart keycaps heeft. En wacht op een werkende zwarte A1200 moederbord.
Leave a comment:
-
Originally posted by MiRRoRMaN64 View Postmooi man, zo wil ik m'n 1200 an ultimate 64 eigenlijk ook ooit nog eens hebben, compleet zwart.
- 1 like
Leave a comment:
-
Guest repliedmooi man, zo wil ik m'n 1200 an ultimate 64 eigenlijk ook ooit nog eens hebben, compleet zwart.
Leave a comment:
-
Originally posted by PRS View PostHet ziet er erg mooi uit. Wel jammer van de Witte muis kabel
Leave a comment:
-
Originally posted by Japhi View PostHeb de black case enkele weken geleden ontvangen, enkele dagen geleden in gebruik genomen. Nu nog een beetje wachten op de zwarte keycaps of zou ik nog een beetje langer wachten totdat de grijze en witte keycaps er zijn. Zouden ook wel een mooi contrast geven met de black case.
Leave a comment:
-
Heb de black case enkele weken geleden ontvangen, enkele dagen geleden in gebruik genomen. Nu nog een beetje wachten op de zwarte keycaps of zou ik nog een beetje langer wachten totdat de grijze en witte keycaps er zijn. Zouden ook wel een mooi contrast geven met de black case.
10 Photos
Leave a comment:
-
Originally posted by spud View PostDie van mij is ook gearriveerd en al in gebruik. Ik had nog een rev8 (non-Plus) bordje over dat ik gemod heb zodat de A2048 van Jens gezien wordt als 2 MB Chip Ram. Voor de muis heb ik zo'n laser kitje gekocht en een zwarte joystick verlengkabel gebruikt, dus ook die is helemaal zwart.
Nu wachten op de zwarte keycaps.
Leave a comment:
-
Die van mij is ook gearriveerd en al in gebruik. Ik had nog een rev8 (non-Plus) bordje over dat ik gemod heb zodat de A2048 van Jens gezien wordt als 2 MB Chip Ram. Voor de muis heb ik zo'n laser kitje gekocht en een zwarte joystick verlengkabel gebruikt, dus ook die is helemaal zwart.
Nu wachten op de zwarte keycaps.
Leave a comment:
-
Hier ligt ie al weer een aantal weken op de plank.
De Crystal case had zijn plaats al in genomen
Leave a comment:
-
Originally posted by LuzUo View PostHier ook ontvangen maar ben er, op uitpakken na, nog niet aan toegekomen om iets mee te doen. Teveel projecten
De bezorging was trouwens wel een verassing na 4 jaar! Zo maar, zonder aankondiging was ie er ineens. 3 weken later kreeg ik track&trace van A1200.net dat ie verstuurd was en ik binnenkort zou ontvangen. Uhmmm?!?!
Anyhow ik ben blij
Inderdaad nu nog wachten op de keycaps .. hoewel ik erover denk om de bestelde zwarte keycaps, die ik voor deze zwarte casing bedoeld had, te gaan gebruiken voor de "bonus" crystal casing die al wel verder afgebouwd is. Keuzes keuzes ..
Leave a comment:
-
Originally posted by Erik B View PostJohan gefeliciteerd. Je hebt er jaren op moeten wachten!Last edited by AMIGA JOHAN; 28-11-2022, 16:27.
Leave a comment:
Leave a comment: