Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn jullie ervaringen met "Retropassion.co.uk"?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Wat zijn jullie ervaringen met "Retropassion.co.uk"?

    Bij deze Engelse shop kun je, in tegenstelling tot de meeste andere shops, ook refurbished Amiga's kopen. Maar hoe betrouwbaar is deze zaak? Is deze zaak enigszins bekend op Amiga Cafe?

    Bij deze even een linkje, je kunt ook allerlei randzaken bijbestellen, maar ik hoor graag eerst wat reacties voordat ik hier zo maar wat ga bestellen:
    https://www.retropassion.co.uk/produ...re-amiga-1200/

    #2
    Volgens Eab, Amibay en Amiga.org Is Retropassion een betrouwbare zaak.

    Ik heb bij deze webwinkel nog niets gekocht.

    Comment


      #3
      Voor zover mij bekend inderdaad een betrouwbare zaak. Ik zou er zonder aarzeling iets kopen.
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #4
        Aangezien Engeland niet meer in de EU zit komen er volgens mij nog wel extra kosten bij door invoerrechten zoals inklaring, belasting etc. als ik mij niet vergis.

        Comment


        • Verkoophoek
          Verkoophoek commented
          Editing a comment
          Inderdaad. Onder de 150 euro betaal je 21 procent btw en de kosten voor afhandelen door postnl. Boven de 150 euro naast de btw ook invoerrechten en als bonus hogere kosten aan postnl. Het is niet leuk meer om iets buiten de EU te kopen. Behalve als de verkoper de btw regelt. Mijn laatste aankoop uit het VK koste mij VAT en BTW.

        #5
        Oh lekker dan die kosten.

        Comment


          #6
          Laatst iets vanuit onze warehouse in de UK naar Nederland gestuurd.. opgegeven waarde was 25 GBP.. plus porto 11GBP.. en daar moest ik nog even 16 EUR overheen betalen voor inklaring, btw en allehande kosten die echt nergens op sloegen. DHL, UPS, FedEx.. ze doen het allemaal.

          Heel eerlijk?... Recappers en Hardware boeren hebben we ook hier (in Friesland) en die zijn beter en goedkoper.

          Comment

          Working...
          X