Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hij is nu toch bijna klaar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Hij is nu toch bijna klaar

    De A1200, een hoop aan gedaan, of laten doen. Bv. de recap door tsb, en Crazy Bob die ff wat rommetjes heeft lopen bakken en met handig inbouw en knutselwerk en een hoop 'auw' momenten staat ie er uiteindelijk. Mag ik jullie even uitnodigen voor een 'zo goed als afgeronde A1200 setup' videootje.

    Deze video markeert ook gelijk de complete verandering van mijn YouTube pagina. Het is geen "Snowwie88" meer maar het kanaal heet nu gewoon "Everything Tech".

    https://www.youtube.com/watch?v=cdwkbDD5PIA

    Hmmm, de "youtube" tag geeft een error melding op zowel de share link als de rechtstreekse link. Sorry, dan maar gewoon even op deze manier...
    Last edited by Snowwie; 02-01-2019, 16:45.

    #2
    Leuk!
    Ik hoop dat je er lang plezier van zult hebben.

    Comment


      #3
      Lekker man! Begint erop te lijken :)

      Comment


        #4
        Opnieuw leuk!

        Waarom heb je na de “hick-up” nog maar 2000 games in iGame?

        Ben benieuwd naar je final setup. Hoeveel tijd heb je er inmiddels in zitten?

        Comment


          #5
          Originally posted by PRS View Post
          Opnieuw leuk!

          Waarom heb je na de “hick-up” nog maar 2000 games in iGame?

          Ben benieuwd naar je final setup. Hoeveel tijd heb je er inmiddels in zitten?
          Ja, dat viel mij ook al op toen ik later het filmpje zelf zag.

          Hoeveel tijd er in zit? Moeilijk te zeggen, want ik ben begonnen met deze kale A1200, geruild tegen een A500 met een turbokaart, en vanuit daaruit eerst gezocht naar externe drives om het leven wat makkelijker te maken, qua installeren enzo. Maar de recap moest wel komen, dat was iets dat echt op het verlanglijstje stond en tsb hier op het forum heeft goed werk geleverd. Top dat zulke gozers er zijn. De komst van Workbench 3.1.4 was eigenlijk geheel toevallig, want ik was voor die tijd constant op zoek naar methodes om grotere drive partities te maken in Workbench 3.1. Ja, dan moest je een ander filesystem gebruiken, PHF3 nogwat, en ja, daar had ik niet zoveel kaas van gegeten. En plotseling kwam WB 3.1.4 om de hoek kijken, alsof ze mijn kreet gehoord hebben, dat dit OS gewoon grotere partities ondersteund, groter dan 4GB. Maar wel met de structuur en snelheid van WB 3.1. Dat kan wel erg waarderen dus heb ik ook dit OS gewoon gekocht. Maar ja, jullie hebben sommige van mijn video's gezien, en zonder turbokaart was het lastig om de romfile ergens in te krijgen. Totdat CrazyBob
          hier op het forum mij aanbood de bestandjes op twee rommetjes te bakken. Nou dat was gewoon top. Vervolgens weer wachten op de turbokaart en tevens ook een nieuwe 55 watt voeding, 32GB CF kaartje er in en gaan met die banaan.

          Maar ik zit nog wel een beetje te hikken met het beeld. Gek genoeg op de LCD tv werkt NTSC High Res Laces het beste. De meeste andere resoluties geven zulke vervormde (meestal smalle) icoontjes of een trillend beeld, of een beeld dat half buiten het beeld valt, kortom hopeloos. Het is maar goed dat ik die extra 'monitors' nog van de Storage diskette heb gehaald.

          Dus eigenlijk het enige wat nog op het programma staat is een scandoubler. En wellicht ook een nieuwe case.
          Maar ja, het is allemaal niet goedkoop deze hobby en mijn beurs is ook niet eindeloos, dus even geduld weer.

          Comment

          Working...
          X