Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mijn A1200 recap door @tsb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Gewoon voor het 'hebben'. Workbench installeren is leuker dan het gebruiken.

    Comment


      #17
      Originally posted by wiebow View Post

      Dat weet hij zelf ook niet!
      Precies dat.. maar ik had er ooit veel meer.. ik denk richting de 70 machines, maar allemaal mooi ingepakt.. ik begon die dingen op te kopen waneer ze punt gaaf waren. Wellicht had ik wel het idee dat ik ze moest redden en ook al deed ik er niks mee, gewoon redden die machines en opslaan. Toen begon dat verhaal met die machines nagenoeg niet meer te vinden waren, en mensen zich beklaagden over hoarders die echt alles hadden. Ik moest toegeven dat ik ze gelijk gaf en me realiseerde dat het niet "eerlijk" was en ben er toen heel wat gaan afstoten.

      Die fris ge-recapte 1200 (gewoon laten doen voordat er problemen gingen ontstaan) ga ik wel van de hand doen.. is te veel.. mede omdat ik nog 2 NOS 1200 boardjes (ook al bij TSB geweest) heb liggen als spare.. dus weg ermee..

      Ik heb 3 van die 500 machines.. 2 blijven bij mij.. 1 van de 3 mag gaan..

      de Amiga 2000.. de oude dame.. dat was mijn eerste Amiga.. die gaat ook nergens heen.. en de 4000 was mijn laatste in 1993 dus ook die gaat niet weg.. daar zit een 060 in met een RTG.. dan heb ik nog een CD32 die ik maar heb laten recappen (Ja.. tsb )want NOS en zonde anders... wellicht doe ik die weg... en nog een Amiga 600 met een Indivision en Furia 33.. (wederom tsb onder handen gehad) en die zal ik ook wel houden want geinig ding.. en die nieuwe Magic Pack die in een hoek staat.. tja.. weg doen? houden? ik weet het niet.. goede vraag want een nieuwe Amiga 1200 hedendaags vind je echt niet meer zo snel.

      Ik ga eerst een oude vriend van me vragen of die nu een 500 of 1200 erbij wil.. dan kan hij een van die twee gewoon meenemen.. en dan weet ik wat over is..

      Terug naar de vraag.. wat doe je ermee.. niks.. nul.. ik kijk er af en toe naar.. zet aan.. leuk.. en uit weer. Het meeste doe ik op een van die stock 500 machines.. floppy erin.. ratel-ratel-trackloader-ratel... 10 minuten een spel spelen.. leuk!

      Comment


        #18
        "Terug naar de vraag.. wat doe je ermee.. niks.. nul.. ik kijk er af en toe naar.. zet aan.. leuk.. en uit weer. Het meeste doe ik op een van die stock 500 machines.. floppy erin.. ratel-ratel-trackloader-ratel... 10 minuten een spel spelen.. leuk!"

        Ik start mijn A4000 vooral om Rainbow Islands te spelen, maar wil toch iets proberen met programmeren... Uiteindelijk zal hij wat vaker aan gaan hoop ik, maar al mijn andere Amiga's machines zijn weg.

        Comment


          #19
          Originally posted by wiebow View Post
          Ik start mijn A4000 vooral om Rainbow Islands te spelen, maar wil toch iets proberen met programmeren... Uiteindelijk zal hij wat vaker aan gaan hoop ik, maar al mijn andere Amiga's machines zijn weg.
          Ja, ik zou er meer mee kunnen.. en ik draag de Amiga nog steeds een warm hart toe.. echter echt er iets mee doen deed ik in 1994 al niet meer.. en wederom merk ik dat ik ook nu er niks meer mee doe... ach... ik kijk er soms naar en denk terug aan mijn jeugd.. het was een goede jeugd.. soms zou ik de klok nog wel eens terug willen draaien, maar dat is natuurlijk niet mogelijk dus deel ik mijn herinneringen met mijn kinderen en die vinden dat spannend om te horen.




          Comment


            #20
            Originally posted by Megatron View Post

            Ja, ik zou er meer mee kunnen.. en ik draag de Amiga nog steeds een warm hart toe.. echter echt er iets mee doen deed ik in 1994 al niet meer.. en wederom merk ik dat ik ook nu er niks meer mee doe... ach... ik kijk er soms naar en denk terug aan mijn jeugd.. het was een goede jeugd.. soms zou ik de klok nog wel eens terug willen draaien, maar dat is natuurlijk niet mogelijk dus deel ik mijn herinneringen met mijn kinderen en die vinden dat spannend om te horen.
            Maar wees nu eens eerlijk, als je nu bv. even deze tune luistert:

            Dan krijg je gewoon weer kippenvel.
            Last edited by Snowwie; 24-10-2018, 18:29.

            Comment


              #21
              Originally posted by Snowwie View Post
              Maar wees nu eens eerlijk, als je nu bv. even deze tune luistert:

              https://youtu.be/yNJKDVTz0-8
              Dan krijg je gewoon weer kippenvel.
              Lotus (2 ook alleen maar) is een episch spel.. ik speel het graag.. tune is ook gaaf.. maar ik heb meer met onderstaande tune (-:



              oh.. en deze..



              en natuurlijk ook deze..


              Comment


                #22
                "Into the Wonderfull" is zoooo goed.

                Comment


                  #23
                  Originally posted by wiebow View Post
                  "Into the Wonderfull" is zoooo goed.
                  Om de een of andere reden associeer ik ‘Into the Wonderful’ altijd met het album Perverse van Jesus Jones.

                  Click image for larger version

Name:	JesusJones.jpg
Views:	146
Size:	162.6 KB
ID:	19101

                  Waarschijnlijk omdat ik het in dezelfde tijd luisterde. Wellicht omdat het elektronisch klinkt. Misschien omdat Misdaadman™️ op de voorkant pronkt.
                  [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                  Comment


                    #24
                    Bij 'Jesus' + 'Amiga' moet ik weer gelijk aan deze denken:

                    Comment


                      #25
                      Originally posted by Snowwie View Post
                      Bij 'Jesus' + 'Amiga' moet ik weer gelijk aan deze denken:
                      Met muziek van die schreeuwlelijk, Echo - of zoals hij tegenwoordig door het leven gaat: DJ ECHO. EN. ALLES. MOET. ALTIJD. IN. HOOFDLETTERS!

                      Wist je dat hij een aantal jaar geleden de Jesus on E's soundtrack opnieuw heeft gemaakt? Hier zit die nieuwe track onder de oude demo:



                      Overigens is Jesus on E's natuurlijk gewoon een rip-off van iets uit ons eigen land:



                      It's a wonder tall trees ain't layin' down

                      Comment

                      Working...
                      X