Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga Mouse laser upgrade

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tyball
    replied
    Het mag wat kosten inderdaad. Ik had wat PayPal tegoed opgebouwd met de verkoop van wat spulletjes en toen maar eens iets geks gedaan.

    Wat me wel opvalt is dat het alleen werkt met mijn backup muis. En die heeft een veel hardere muisklik dan de andere tankmuis die ik gebruikte. Beetje irritant, maar goed.

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Het >> alternatief << is er ook nog als kant-en-klaar set.. via amigastore.eu.. maar dat kost dan wel wat meer

    Leave a comment:


  • PRS
    replied
    Ik vond het eigenlijk in de pre-sale al te duur... Maar nu heb ik er spijt van dat ik niet tot aankoop ben over gegaan...

    Nu komen daar ook nog de verzendkosten bovenop, en dat maakt het wel een heel duur muisje...

    [offtopic]
    Eigenlijk ben ik op zoek naar een (goedkope chinese) draadloze muis die samen werkt met de TOM+. Deze wil ik intern inbouwen in mijn A1200 en dan de joystick poort door lussen naar buiten via de normale poort (die direct naast het expansion slot zit). Het liefst bouw ik dan de originele A1200 muis om naar deze draadloze chinese variant.

    Ik heb al een paar goedkope muizen geprobeerd, maar nog geen succes... Iemand nog een idee welke muizen wel werken met de TOM+?
    [/offtopic]

    Leave a comment:


  • McVenco
    replied
    Hee, die kende ik nog niet, dat vind ik nou nog eens een nuttige upgrade..

    Leave a comment:


  • Tyball
    started a topic Amiga Mouse laser upgrade

    Amiga Mouse laser upgrade

    Ik ben er eindelijk aan toegekomen om mijn Amiga muis te upgraden naar laser in plaats van het balletje.

    Gelukkig had ik nog een reserve muis, want in de muis die ik gebruikte past het niet. Dat is met een schuifje in plaats van een draaischijf.

    Installeren is een fluitje van een cent. Het muist geweldig. Echt een aanrader.
    ik had hem gekocht in de presale met korting. Inmiddels is het wel erg prijzig.
Working...
X