Tijdje geleden had ik een AZERTY toetsenbord, die ik mooi wit had gemaakt, maar ja, "AZERTY" niet zo lekker met typen. Maar ik was recentelijk bij Abelientje langs met de A1200 vanwege iGame problemen en zo kwam naar voren dat hij wel een QWERTY toetsenbord had, maar, wel vergeeld. Echter ik heb liever een QWERTY toetsenbord dat vergeeld is dan een witte AZERTY. Dus we hebben de toetsenborden geruild, Abelientje had liever die witte, ook al was die Azerty, en ik nam die vergeelde Qwerty mee. In ieder geval, heeft het even geduurd, maar de laatste 2 dagen ben ik bezig geweest met waterstofperioxiode in gelvorm, icm een ziplock bag, vervolgens alle toetsen losgehaald, eerst helemaal schoongemaakt en toen in de zipbag gedaan, de peroxide er bij, zipbag sluiten, meenemen naar de achtertuin en dan vervolgens het tijdrovend klusje om de toetsen die IN de zipbag zitten om te draaien met de letters naar boven. In ieder geval na een dagje bakken in de zon, en later schoonmaken en een nachtje laten drogen, vandaag de toetsen er weer opgezet en ik ben niet ontevreden.
Alleen balen dat ik tijdens het loshalen van de keyboard per ongeluk twee kabeltjes van de leds heb losgetrokken. Heb ze weer vastgesoldeerd maar de powerlampje blijft irritant knipperen. Nou ja, dan maar een nieuwe besteld, dingen zijn gelukkig ook niet zo duur. Weet iemand ook of je die leds ook in andere kleuren kunt krijgen? Ik zag op sommige Amiga 1200's dat die zelfs paarse leds hadden.
Nou ja, hieronder het resultaat, voor en na:
Alleen balen dat ik tijdens het loshalen van de keyboard per ongeluk twee kabeltjes van de leds heb losgetrokken. Heb ze weer vastgesoldeerd maar de powerlampje blijft irritant knipperen. Nou ja, dan maar een nieuwe besteld, dingen zijn gelukkig ook niet zo duur. Weet iemand ook of je die leds ook in andere kleuren kunt krijgen? Ik zag op sommige Amiga 1200's dat die zelfs paarse leds hadden.
Nou ja, hieronder het resultaat, voor en na:

Comment