Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gotek wil niet starten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Mogelijk heb ik het gemist hoor, maar heb je hem al eens ipv je interne drive geprobeerd. Dus direct de drive op de interne floppy kabel?
    Dan weet je iets meer of het de drive of bijv die adapter is.

    Comment


      #32
      Originally posted by spud View Post
      Mogelijk heb ik het gemist hoor, maar heb je hem al eens ipv je interne drive geprobeerd. Dus direct de drive op de interne floppy kabel?
      Dan weet je iets meer of het de drive of bijv die adapter is.
      Heb ik al geprobeerd, de interne drive verwijderd en de Gotek daar tijdelijk geplaatst, maar ook hier ging de Gotek wel aan, maar bootte niet...

      Comment


        #33
        Originally posted by Snowwie View Post
        Heb ik al geprobeerd, de interne drive verwijderd en de Gotek daar tijdelijk geplaatst, maar ook hier ging de Gotek wel aan, maar bootte niet...
        Hele verhaal gelezen en zie alleen maar overeenkomsten met de situatie waar ik mee zit. Zelfde setup met de Gotek in externe behuizing. Op de Gotek is Flashfloppy v3.18 geinstalleerd, USB geprepped met de juiste bestanden. Ik kan vanuit de bootselect menu kiezen om te booten van DF1 en dat gaat goed totdat wanneer de Gotek de slots afloopt hij opeens heel snel gaat lopen en daarna gebeurd er niets. In de Workbench komt DF1: gewoon op en zie ik het icoon van FFmanager.
        Wat gaat er hier fout. Ik heb de drive select van de Gotek op S0 staan i.p.v. S1.

        Als iemand een/de oplossing weet, Please let me know
        [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

        Comment

        Working...
        X