Announcement

Collapse
No announcement yet.

A1200.net case

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Van de week de Bifrost Heimdall binnengekregen! Nu eerst even "gewoon" aangesloten. Veranderen van kleuren, aansluiten van de CAPS-LOCK LED en de PCMCIA activiteit ga ik later nog eens mee aan de slag.

Ik moet zeggen, het is een mooi ding en best eenvoudig in te stellen doordat de ledjes direct ook knoppen zijn: elke led kun je links of rechts op drukken voor een bepaalde functie. Er zijn verschillende doorzichtige plasticjes meegeleverd: voor oude en nieuwere cases, en voor beide een hoge en een lage variant. Ik heb zelf de lage variant erin gezet. Voor het makkelijk indrukken van de ledjes/knopjes zou de hogere variant misschien beter zijn.

Click image for larger version  Name:	IMG_3802.jpg Views:	0 Size:	319.7 KB ID:	24977
    Last edited by VosCoBoss; 29-07-2020, 11:47.
    * Amiga 1200 rev 2b|3.1.4 ROM|recapped 2020|Transparent A1200.net case|ACA1233n/55+68882/55|128 gb Transcend P-ATA SSD|FastATA MK-V
    * Ultimate64 1.4|Transparent PixelWizard case|ArmSIDs

Comment

Originally posted by VosCoBoss View Post
      Van de week de Bifrost Heimdall binnengekregen! Nu eerst even "gewoon" aangesloten. Veranderen van kleuren, aansluiten van de CAPS-LOCK LED en de PCMCIA activiteit ga ik later nog eens mee aan de slag.

Ik moet zeggen, het is een mooi ding en best eenvoudig in te stellen doordat de ledjes direct ook knoppen zijn: elke led kun je links of rechts op drukken voor een bepaalde functie. Er zijn verschillende doorzichtige plasticjes meegeleverd: voor oude en nieuwere cases, en voor beide een hoge en een lage variant. Ik heb zelf de lage variant erin gezet. Voor het makkelijk indrukken van de ledjes/knopjes zou de hogere variant misschien beter zijn.

Click image for larger version Name:	IMG_3802.jpg Views:	0 Size:	319.7 KB ID:	24977
      Ziet er mooi uit zo A1200 Bifrost, Heimdall Edition. Jammer, dat het alleen via PayPal en CC kan betalen.
      A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK2CR / Blizzard 1230 IV / Blizzard 1260
      A1200 CD32 Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK2CR / Blizzard 1230 IV
      A1200 BLACK Rev2B RECAP TSB 2018 / Indivision AGA MK3 / ACA1260
      A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V1 / ACA500Plus V1 / ACA1221 ATW / ACA1233n-55 RTC

Comment

Top man!

Ik heb ze ook binnen en heb heb meteen alles geïnstalleerd. Helaas betekende dat ik mijn hele setup weer uit elkaar moest halen (BPPC/BVision, USB e.d.) om het moederboard eruit te halen om die extra pin voor de PCMCIA aansluiting te solderen... Veel werk voor een paar LED-jes, maar het resultaat mag er wezen... Ook stoer is dat de CapsLock LED nu ook van kleur kan veranderen...

Al met al ben ik zeer tevreden!

Comment

Working...
        X