Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met SCSI2SD op een WarpEngine040?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Iemand ervaring met SCSI2SD op een WarpEngine040?

    Na een weekend lang m'n haren uit m'n hoofd getrokken te hebben, moederboards uit kasten geswapped, memory, etc. lijkt het er toch gewoon op dat m'n WarpEngine040 een SCSI2SD niet leuk vindt. Systeem boot niet, alleen even de initiële SCSI scan op de bus en dan is 't klaar.

    Zelfde SCSI2SD op een GVP kaart of onboard SCSI in een 3000 werkt prima...

    Iemand ervaring mee?

    #2
    Originally posted by mousehouse View Post
    Na een weekend lang m'n haren uit m'n hoofd getrokken te hebben, moederboards uit kasten geswapped, memory, etc. lijkt het er toch gewoon op dat m'n WarpEngine040 een SCSI2SD niet leuk vindt. Systeem boot niet, alleen even de initiële SCSI scan op de bus en dan is 't klaar.

    Zelfde SCSI2SD op een GVP kaart of onboard SCSI in een 3000 werkt prima...

    Iemand ervaring mee?
    Ik heb een scsi2sd van een Multievolution 500 controller naar een A590 overgezet en hij boote meteen. Met alleen de scsi2sd aan de kabel.

    De Warpengine is volgens mij scsi2 10Mb, scsi is scsi zou je denken ;)
    Als je een verse install doet vanaf diskette, dan doe ie het ook niet ?

    Ik lees wel ergens dat de acard scsi naar sata (is idd. wat anders) wel op een Cyberstorm werkt maar niet op de Warpengine, zou kunnen dat die WE wat buiten de specificaties zit.
    Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

    Comment


      #3
      Ja gekke is, ik heb ook een ACARD SUP2000 ofzo en die doet het wel. Als de SCSI2SD aan de WE zit start de Amiga niet. Blijft gewoon hangen...

      Comment


        #4
        Probeer de verschillende scsi instellingen eens met de jumpers ... onderaan de pagina: http://amiga.resource.cx/exp/warpengine

        Comment


          #5
          Welke versie is het? En heb je de laatste firmware er op staan en evt. Specifieke settings via de config tool die gedaan moeten worden in dit geval?

          Comment


            #6
            Na een avondje prutsen en een reinstall met 3.1.4 werkt 't! Denk dat er iets niet goed zat in de partitie layout of zo waardoor de SCSI scan vast liep. Anyway, ben er blij mee!

            Thanks all for de tips

            Comment

            Working...
            X