Announcement

Collapse
No announcement yet.

Genesis time server

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Genesis time server

    Genesis heeft een mogelijkheid om de interne klok te synchroniseren met een time server. Gezien mijn amiga 1200 de tijd niet vasthoud, lijkt mij dit wel makkelijk.
    Echter werken de standaard time servers niet. Is er nog een mogelijkheid om dit werkend te krijgen en hoe?

    #2
    Ok, heb netclock gedownload van aminet. dat werkt in principe. Met het comando rx netclock, in shell, synchroniseerd hij de clock met de internet tijd.
    Nu wil ik graag dat hij dat automatisch doet. Daarvoor moet dus genesis automatisch online gaan en daarna het commando om de klok te synchroniseren.

    Hoe doe je dat?

    Comment


      #3
      Daar heb ik paar jaar geleden geleden toevallig een Youtube filmpje over gemaakt:

      [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

      Comment


        #4
        Super ga gelijk even kijken

        Comment


          #5
          AmiTimeKeeper heeft net een update gehad en lijkt me ook een goeie kandidaat: http://aminet.net/package/util/cdity/AmiTimeKeeper

          Comment


            #6
            Zelf gebruik ik "FACTS" vanop Aminet. Van alles wat ik getest heb wel de beste.

            Comment


              #7
              ik ga er weer even naar kijken zodra de temperatuur weer een beetje normaal wordt op zolder...
              Momenteel is het in een sauna koeler denk ik.

              Comment

              Working...
              X