Announcement

Collapse
No announcement yet.

Melding: "Please insert a volume containing LIBS/icon.library in any drive."

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AmigaDragon
    replied
    Originally posted by amiga1260 View Post
    In de kickstart ROM 3.1.4 zijn de Icon.library en de Workbench.library verwijderd om plaats te maken voor andere aanpassing. Dat is de reden dat je deze libraries er op moet zetten.

    Als je Workbench AmigaOS 3.9 gebruikt, dan zitten deze libraries al in, maar mist natuurlijk wel de aampassingen van AmigaOs 3.1.4.
    Dat verklaart waarom de
    Icon.library en de Workbench.library waren verwijderd.

    Leave a comment:


  • Ikilledher
    commented on 's reply
    Je bedoelt te zeggen Kickstart 3.1 in plaats van AmigaOS 3.9?

  • amiga1260
    replied
    In de kickstart ROM 3.1.4 zijn de Icon.library en de Workbench.library verwijderd om plaats te maken voor andere aanpassing. Dat is de reden dat je deze libraries er op moet zetten.

    Als je Workbench AmigaOS 3.9 gebruikt, dan zitten deze libraries al in, maar mist natuurlijk wel de aampassingen van AmigaOs 3.1.4.

    Leave a comment:


  • Melding: "Please insert a volume containing LIBS/icon.library in any drive."

    Gisteravond kreeg ik de melding "Please insert a volume containing LIBS/icon.library in any drive." nadat ik de SCSI2SD HDD SD met Amiga OS 3.1 op probeerde te starten.

    LIBS/icon.library

    Dit was verholpen door de Install disk van Amiga OS 3.1.4 in te voeren, hierdoor kon het systeem verder opstarten.
    Hierna het volgende vanuit de shell uitvoeren:

    copy df0:libs/icon.library to LIBS: clone

    Hierna kreeg ik de melding met "
    Please insert a volume containing LIBS/workbench.libraryin any drive."
    Hiervoor heb ik nogmaals de shell gestart en volgende uitgevoerd met de install disk van Amiga OS 3.1.4 in de drive:

    copy df0:libs/workbench.library to LIBS: clone


    Toen werkte het perfect en het systeem start gelijk door naar Workbench.
    Last edited by AmigaDragon; 26-04-2019, 09:47. Reason: Wat aanpassingen aan de opmaak van de tekst gedaan, er stonden regels verkeerd. Deze aangepast en staan nu juist.
Working...
X