Announcement

Collapse
No announcement yet.

68060/603 PPC Help!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Originally posted by Roel007 View Post
    Het Indivision probleem is op een nogal harde manier opgelost. De BVision kaart is defect. Er lopen grote verticale strepen door het scherm op regelmatige afstanden.
    Helaas een veel voorkomend probleem bij de Bvision, veroorzaakt door overheating. Geloof mij, ik weet dat zeker. Ik heb er namelijk ook 2 op die manier gesloopt met dezelfde symptomen..

    Originally posted by Roel007 View Post
    Ik heb een turbo amiga in WinUAE....
    Originally posted by Roel007 View Post
    Als de Vampire 1200 ooit uitkomt....
    Dat zijn 2 non-argumenten :) Emulatie is nooit beter dan het echte ding, vind ik! Anders moet je zeker niet aan deze hobby beginnen :)

    Comment


      #32
      Gelukkig was ik al eens begonnen want ik heb nu geen enkele Amiga.

      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #33
        Originally posted by rvo View Post

        Helaas een veel voorkomend probleem bij de Bvision, veroorzaakt door overheating. Geloof mij, ik weet dat zeker. Ik heb er namelijk ook 2 op die manier gesloopt met dezelfde symptomen..





        Dat zijn 2 non-argumenten :) Emulatie is nooit beter dan het echte ding, vind ik! Anders moet je zeker niet aan deze hobby beginnen :)

        Emulatie is een zegen voor mensen die het oude mee willen nemen naar de moderne tijd :) Het is niet de autentieke ervaring, dat ben ik met je eens.

        De 1200 blijft ook, maar de kinderen hebben nu ongeveer 3500 spelletjes om uit te kiezen :) Ik ben alleen vreselijk verwend door alles in 24 bits color. De beste grafische ervaring heb ik ondertussen met OS 3.9 (werkt prima bovenop 3.1.4 als je set patch er uit laat). De prisma music card doet het prima voor MP3 afspelen. Nu een volledig uitgebouwde C64 ernaast zetten en mijn commodore kamer is af :)
        Amiga 1200, IMac MorphOS

        Comment


        • rvo
          rvo commented
          Editing a comment
          goed bezig. veel plezier ermee :)
      Working...
      X