Announcement

Collapse
No announcement yet.

Een "Cpu library" is missing, hmm?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Een "Cpu library" is missing, hmm?

    Niet zo lang geleden heb ik een ACA1233n turbokaart in mijn A1200 gezet. Tevens draait op deze A1200 Workbench 3.1.4.

    Bij het opstarten zie ik 'kort' dit bericht verschijnen. Ik heb er snel een foto van geschoten omdat het er zo kort staat dat ik anders niet kan lezen wat er staat.
    Het zegt in elk geval dat er een 030 turbokaart is gevonden, en dat er een "cpu library" ontbreekt. Echter, het geeft niet aan welke cpu library. Op de diskette die ik bij de kaart geleverd heb gekregen staan maar 2 bestanden, te weten:
    - ACAMaprom (voor het laden van andere rom bestanden in het rom gedeelte van de kaart)
    - CpuSwitch (geen idee waar dit voor is).
    Maar dus geen libraries. Weet iemand om welke library het gaat?


    #2
    Dat is in deze draad uitgelegd:
    https://brotkasten.blog/2018/11/03/h...yper-hyperion/

    Comment


      #3
      Oh, die Hyperion copyright toch...

      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #4
        Misschien moeten we een autocorrect filter inbouwen om het woord Hyperion te vervangen door ... (vrij in te vullen)

        😂

        Comment


          #5
          Ik wacht nog steeds op OS 3.1.4. die ik begin vorige maand bij Alinea-Computer heb besteld.
          Het was op dat moment "in stock", maar vlak na de betaling kreeg ik dit bericht:

          "thanks for your order. Unfortunately, the delivery of AmigaOS 3.1.4 will be
          further delayed because we have problems with different components (floppy
          disks and Roms)."


          Na mijn vraag of dat iets te maken had met de rechtzaak tusen Hyperion en Amiga-inc kreeg ik dit bericht:

          "no. I hope we can deliver it at the 26th of November."


          Vorige week vroeg ik of het al verzonden was, dit antwoord kreeg ik terug:

          "no we have still problems with the disks, sorry. I hope next week."

          Zucht...! Ik zal wel te ongeduldig zijn maar als ik het met de kerst nog niet heb dan vraag ik m'n geld terug.
          Het is trouwens ook vreemd dat AmigaKit en Vesalia helemaal nog niks van OS 3.1.4 op hun website geplaatst hebben.
          Wat zou er echt aan de hand zijn?

          Comment


            #6
            Originally posted by PRS View Post
            Het is gelukt.

            Comment


              #7
              Goed om te lezen dat het gelukt is!

              Comment


                #8
                Originally posted by AmiBoing View Post
                Ik wacht nog steeds op OS 3.1.4. die ik begin vorige maand bij Alinea-Computer heb besteld.
                Het was op dat moment "in stock", maar vlak na de betaling kreeg ik dit bericht:

                "thanks for your order. Unfortunately, the delivery of AmigaOS 3.1.4 will be
                further delayed because we have problems with different components (floppy
                disks and Roms)."


                Na mijn vraag of dat iets te maken had met de rechtzaak tusen Hyperion en Amiga-inc kreeg ik dit bericht:

                "no. I hope we can deliver it at the 26th of November."


                Vorige week vroeg ik of het al verzonden was, dit antwoord kreeg ik terug:

                "no we have still problems with the disks, sorry. I hope next week."

                Zucht...! Ik zal wel te ongeduldig zijn maar als ik het met de kerst nog niet heb dan vraag ik m'n geld terug.
                Het is trouwens ook vreemd dat AmigaKit en Vesalia helemaal nog niks van OS 3.1.4 op hun website geplaatst hebben.
                Wat zou er echt aan de hand zijn?
                Ik heb sinds een paar dagen 3.1.4 van Alinea ontvangen. Het duurde wel even, de eproms waren blijkbaar niet goed gebrand, dus kreeg een nieuw setje toegestuurd.
                Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

                Comment

                Working...
                X