Announcement

Collapse
No announcement yet.

A4000 start niet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    A4000 start niet

    voor de clubdag in december ben ik bezig met een A4000. Kaal start deze tot het bootscreen (3.1 roms).
    Maar zij lijkt elke keer tijdens het opstarten te resetten. Er zit een cyberstorm mark II in met een ventilator op de processor. Het vreemde is dat de jumpers op interne clock en 020/030 lijken te staan. Zet ik deze om dan start er niets. De cyberstorm meld zich dan ook niet met het “regenboog” scherm.
    allemaal erg vreemd. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Morgen eens op zoek naar de tweede A4000. Deze heeft een kortsluitingsprobleem. Als ik hem aanzet is er 40% kans dat de stoppen eruit vliegen.


    #2
    Het moet op de Interne clock en 020/30 staan.

    http://phase5.a1k.org/files/CyberstormMK2_en.pdf



    Comment


      #3
      Reset hij met een Guru Meditation? of gewoon een reset (eindeloze cyclus) ?

      Comment


        #4
        De 4000 blijft resetten. Maar soms een guru error, press left mouse.
        het vreemde vindt ik dat ik met 1 disk wel beeld krijg. Dit is een opstartdisk die blijft hangen in de cli. Het lijkt erop dat het later bij het opstarten fout gaat. Helaas vanavond wenig tijd. Morgen is er wat meer tijd.

        Comment


          #5
          Morgen is er evenveel tijd als vandaag tenzij je naar een andere planeet vliegt.*

          * Kleine
          afwijking te verwaarlozen.
          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

          Comment


          • Megatron
            Megatron commented
            Editing a comment
            hahaha.. eh ja!
        Working...
        X