Announcement

Collapse
No announcement yet.

Workbench Backdrop Image (16 kleuren)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Workbench Backdrop Image (16 kleuren)

    Na al mijn amiga-jaren (heeel laang) zou ik wel eens een mooie workbench achtergrond plaatje willen hebben. Ik ben eigenlijk op zoek naar een 16-kleuren plaatje in een resolutie van 1024 x 768. Heeft iemand wellicht een aantal leuke plaatjes in zijn collectie en/of kan mij vertellen hoe ik zelf eventueel plaatjes in dit format kan maken en die de amiga ook enigszins slikt? Ik heb wel even gegoogled en op aminet gekeken maar OF de links naar sites zijn stokoud of het is net niet wat ik zoek. Ik vond wel deze site:
    http://www.mfilos.com/2012/01/guide-...ier-using.html

    Mooie guide, maar ik hoef alleen maar plaatjes en dan zoiets als zijn turrican achtergond (link naar plaatje werkt helaas niet meer).

    Hulp is meer dan welkom :)

    #2
    Een paar jaar geleden toen "rebel's 16 color palette" een kleine hype was heb ik een hele pack gedownload met 16 kleuren backdrops. Zitten best fraaie tussen Werken prima op mn 1200 met highgfx resolutie (1280x nog wat).

    Zal ff kijken of ik die kan zippen en op een linkje kan zetten.

    Hier een foto van mijn WB op 1200 met 16 kleuren backdrop.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment


      #3
      Riempie , heb je Photoshop of een soortgelijk programmaatje? Daarmee kun je afbeeldingen van elk kaliber met een lekkere dither en een gepast kleurenpallet omzetten naar zeer bezienswaardige plaatjes. Zelfs monotoon dither creëert prachtige afbeeldingen.
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #4
        Rischa: die backdrop ziet er keurig uit! Als je ea kan zippen dan zou dat cool zijn!

        Ikilledher: ik heb geen photoshop :( en ook al zou ik het hebben dan zou ik niet veel raad weten met het programma.. en dat voor iemand die in de IT werkt :)

        Comment


          #5
          Iemand (Rischa?) die mij nog wat mooie 16 colour backdrops kan verschaffen?

          Comment

          Working...
          X