Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga 1200 Rev 2B met Blizzard 1260

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga 1200 Rev 2B met Blizzard 1260

    Ik gebruik nu sinds kort deze kombinatie zoals in de titel is aangeduid. Ik ondervind nu wat problemen, in een 1D4 werkte alles perfect maar die heb ik even niet bij de hand zo, er zijn programma's die "vast-slaan" zoals het simpele Show Config en bv Diskmaster II. Boot ik zonder start up sequence dan werken ze wel. Is dit toevallig zo dat een Rev2B niet lekker werkt met een Blizzard 1260 of kan ik iets veranderen. Ik ben er even uit geweest en zal misschien iets over het hoofd kunnen zien. Oja alle libs zijn geinstalleeerd! In afwachting.....

    Greetz


    Edit: bij het uitschakelen van de CPU Cache in the early boot up sequence werkt het prima (zal zo horen denk ik) grrr
    Last edited by Abelientje; 28-05-2017, 14:49.

    #2
    Die van mij werkt dacht ik wel goed op een 2B.Adoom en nog iets werkte niet goed maar bleek CLW en Amikit te zijn.Misschien LIbs ?

    Comment


      #3
      odo Ik kom er net achter vandaan na ruim een uur, hij draait ook prima maar met CPU Cache werken een aantal dingetjes niet. Ik gebruik de install disk van mijn Cyberstorm MK1 diskette.... volgens mij doe (deed) jij dat ook.

      Comment


        #4
        Hallo Abeliente.Weet er niet zo veel van af maar zou de libs van 3.9 eens proberen of andere ram ?

        Comment


          #5
          Heb je je de partities met de maxtransfer op 00x01fe gezet? Als ik niet dit doet, dan krijg ik ook verschillende problemen zoals je beschreven hebt. Je kunt de turbokaart uitzetten bij een resest als je de 2 inhoudt.

          Comment


            #6
            Originally posted by Abelientje View Post
            odo Ik kom er net achter vandaan na ruim een uur, hij draait ook prima maar met CPU Cache werken een aantal dingetjes niet. Ik gebruik de install disk van mijn Cyberstorm MK1 diskette.... volgens mij doe (deed) jij dat ook.
            Je kan beter de 2060 libs gebruiken http://phase5.a1k.org/index.php?driverslibraries

            Comment


              #7
              Buzzfuzz wat is het verschil tussen deze libs? Ik zie geen byte verschil in de bestands grote....... ga het wel even proberen :)

              edit: nog geen verschil, maar amiga1260 geeft denk ik de oplossing... Max Transfer Data staat waarschijnlijk niet goed. Heb idd. twee nieuwe partities aangemaakt. Zal dat nu proberen. :)
              Last edited by Abelientje; 29-05-2017, 19:17.

              Comment


                #8
                Idd. Maxtransfer stond niet goed, OS3.9 werkt goed. Echter een paar andere proggies nog niet tenzij ik de cpu cache uitschakel. Ik heb het gerucht wel eens gehoord dat een 060 niet alle 68K software ondersteund weet iemand daar iets van?? Blijf het wat raar vinden.
                Greetz

                Comment


                  #9
                  Hallo Abelientje bij mij werkt alle software op WB3.9 maar niet op CLw en Amikit Real.Je kan ook MaxTransfer 0xfe00 gebruiken.

                  Comment

                  Working...
                  X