Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga aan VGA monitor (FlickerFixer) voor ongeveer 18 euro?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga aan VGA monitor (FlickerFixer) voor ongeveer 18 euro?

    Altijd leuk om Facebook af en toe af te struinen. Ik kom nu toevallig een verwijzing tegen om een Amiga te koppelen met een gewone VGA monitor.





    Als je via die pagina gaat doorklicken kom je uit bij Youtube (Engels): https://www.youtube.com/watch?v=5daXoHw1s4g&t=49s
    Het komt er op neer dat je Amiga RGB poort met een aantal draadjes aan een bordje dient te koppelen, waarna je gewoon een VGA monitor op het bordje kan aansluiten.

    De link van het bordje op E-Bay (kost ongeveer 18 euro met gratis verzending ;) http://www.ebay.com/itm/111780487964
    Last edited by nhoijtink; 23-05-2017, 18:07.

    #2
    hmmmmmmmmmm doet mij erg denken aan een GSB=8220
    http://www.realdos.net/Tower%20GSB-8220.html

    Comment


      #3
      Ik heb er zo een, maar ze verschillen nogal eens van kwaliteit lees ik. Ik heb last van een soort van spikkeltjes wat schijnbaar te wijten is aan de voeding. Al met al ben ik erg blij met de mijne, maar je kon wel eens pech hebben begrijp ik. Maar ja, voor dat geld..

      Comment


        #4
        Voor +/- €30 heb ik een SCART -> HDMI adapter gekocht voor gebruik van mn SNES op een moderne monitor. Werkt prima.
        Binnenkort even een a1200 via scart op dezelfde manier aansluiten. Benieuwd of dat ook werkt.


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment


          #5
          Ik heb mijn Amiga en C64 altijd al via SCART aangesloten gehad (Composiet Video). Maar vond dat ding wel interessant. Ik lees ook dat met de V4 versie van het board de beeldkwaliteit beter is.

          Comment


            #6
            kijk, dit zoek ik voor mijn a1200. Ga vanavond er meteen eentje bestellen.
            [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

            Comment


              #7
              Door alle drukte er nog niet aan toegekomen om een bordje te bestellen. Maar ik zie dat er meerdere versies zijn namelijk een B, C of een BX
              Mijn vraag is welke moet ik nu hebben, ik lees veel over ghosting etc maar dat waren de eerdere versies. Dus welke komt als beste uit de bus ?
              [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

              Comment


                #8
                Originally posted by DdAzZ View Post
                Dus welke komt als beste uit de bus ?
                De BX natuurlijk. Toch, Infant , Megatron ?

                Comment


                  #9
                  Originally posted by McVenco View Post

                  De BX natuurlijk. Toch, Infant , Megatron ?
                  Altijd de BX!

                  It's a wonder tall trees ain't layin' down

                  Comment


                    #10
                    Altijd de BX

                    Comment


                      #11
                      Board besteld, ben benieuwd.
                      Last edited by DdAzZ; 06-07-2017, 15:45.
                      [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                      Comment


                        #12
                        En binnen :)
                        [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                        Comment

                        Working...
                        X