Announcement

Collapse
No announcement yet.

WinUAE Installatie WB3.1 op CF Disk Full

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    WinUAE Installatie WB3.1 op CF Disk Full

    Heren, Misschien zijn jullie hier wel eens tegen aan gelopen en hebben de juiste oplossing voor.
    Ik probeer met WinUAE WB3.1 te installeren op een CF card (Kingston 4Gig)
    Alles gaat goed en nadat ik de WB Install heb geladen en via de HD Toolbox de CF wil preppen als zijnde DH0 en DH1 en daarna OK geef dan krijg ik de melding Disk Full ??
    Ik heb al een andere WB3.1 Install disk geprobeerd maar hetzelfde probleem.
    Wat is er hier aan de hand, moet ik soms een speciaal voor CF install een ander soort Install disk gebruiken i.p.v. de Standaard disk ?
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    #2
    Heb je rekening gehouden met een eerste partitie kleiner dan 1GB (als je geen speciaal filesystem en gepatchte scsi.device gebruikt) en maxtransfer juist ingevuld? Check bijvoorbeeld deze tutorial.

    Comment


      #3
      Is mij al gelukt. Lag aan de install disk die ik gebruikte. Heb de install gebruikt die in de cloud alhier staat en alles draait, heb nu een A1200 met CF en ben niet ontevreden
      Morgen maar eens proberen om de Netwerkkaart aan de praat te krijgen. Maar eerste partitie kleiner dan een gig ? Ik heb een 4 gig cf kaart erin hangen en deze simpelweg in 2 gedeeld, doet het perfect.
      [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

      Comment


      • spud
        spud commented
        Editing a comment
        Is blijkbaar een gewoonte die er in geslopen is en niet per se nodig zo'n kleine 1e partitie. Wel handig, System een halve GB, En 2e partitie alle ruimte voor een bak WHDLoad games :)
        http://eab.abime.net/showthread.php?t=32256
    Working...
    X