Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verbinden Win 7 met Willem EPROM Programmer v5 van Sivava

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Verbinden Win 7 met Willem EPROM Programmer v5 van Sivava

    Ik heb een Willem EPROM Programmer. Nu probeer ik deze met Windows 7 en een USB->Parallel-kabel aan te sluiten, maar op een of andere manier ziet hij het niet. De Programmer krijgt stroom via USB en geeft middels een LED-je wel aan "verbinding" te hebben via de Parallelle poort. Iemand een idee waar ik dit in moet zoeken?
    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

    #2
    USB->Parallel-kabel ??? Dit soort kabels zijn over het algemeen bedoeld om printers aan te sluiten, en geen andere exotische apparatuur. Ik kan mij sterk vergissen, maar ik denk niet dat dit gaat werken. Zit er geen echte USB poort op?

    De Willem EPROM Programmer is er ook in een USB versie, waar je software en USB-Drivers bij krijgt voor gebruik onder Windows. Ik heb de mijne in een grijs verleden gekocht bij MCUMall.com, het voordeel van die site in tegenstelling tot Sivava is dat je de software altijd kunt downloaden (dus ook eventuele drivers en updates).

    Comment


      #3
      Ik heb gezocht naar een USB Willem EPROM programmer, maar uiteindelijk gewoon een simpele parallelle poort gekocht voor in een PCI-express slot. Dat zou ook moeten werken gok ik zo. :)
      [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

      Comment

      Working...
      X