Announcement

Collapse
No announcement yet.

AMOS hoekje (waar de cafékat ligt te ronken tegen een pot uitgedroogde cactussen)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Originally posted by toyamigo View Post
    Kewl!
    En lukt het een beetje? Kunnen wij al iets zien? Of evt helpen?
    Joshua5 is al een heel eind opgeschoten met de ‘tekstlezer’ en het inbouwen van allerlei systemen: toestand van objecten en dergelijke. Ik ben het plot nog aan het afronden. Als het verhaal helder is, kunnen we de puzzels in detail uitwerken en het systeem vullen. Er moet nog een hoop gebeuren na het verhaal — speeltesten (veel), visueel ontwerp et cetera — maar het vordert gestaag. Wat vind jij leuk om bij te dragen, toyamigo?

    Nietszeggende teaser van een maand geleden:

    Click image for larger version

Name:	IMG_2015_11_18_09_50_05.jpg
Views:	35
Size:	36.4 KB
ID:	2167
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      #17
      wordt dat een adventure?? :) :)

      Comment


        #18
        Ik neem aan dat de hoofdpersoon in het nieuw te ontwikkelen adventure, zijn voorwerpen bij zich houdt in een passende fannypack?
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #19
          Originally posted by Ikilledher View Post

          Joshua5 is al een heel eind opgeschoten met de ‘tekstlezer’ en het inbouwen van allerlei systemen: toestand van objecten en dergelijke. Ik ben het plot nog aan het afronden. Als het verhaal helder is, kunnen we de puzzels in detail uitwerken en het systeem vullen. Er moet nog een hoop gebeuren na het verhaal — speeltesten (veel), visueel ontwerp et cetera — maar het vordert gestaag. Wat vind jij leuk om bij te dragen, toyamigo?

          Nietszeggende teaser van een maand geleden:

          [ATTACH=CONFIG]n2167[/ATTACH]
          Wordt het een 'tekst-only' game of een adventure met ook graphics? Vroeger (op de C64) was John Vanderaart daar een meester in (zie plaatje)!
          En wat ik leuk vind om bij te dragen? Zoals gezegd ben ik niet echt een programmeur, maar ik kan wel fouten opsporen en fixen. Verder mss ook testen, tekst nakijken op fouten, enz. Roep maar, ik spring overal bij waar niks te doen is

          Comment


            #20
            Originally posted by toyamigo View Post
            Wordt het een 'tekst-only' game of een adventure met ook graphics?
            We focussen nu enkel op tekst maar we zullen statische graphics overwegen om het aantrekkelijker te maken voor een groter publiek; visuele suiker.

            Originally posted by toyamigo View Post
            John Vanderaart daar een meester in (zie plaatje)!
            Helemaal eens!

            Originally posted by toyamigo View Post
            Roep maar, ik spring overal bij waar niks te doen is
            Graag! Ik zet je in ieder geval op de lijst van testers.
            [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

            Comment

            Working...
            X