Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga 2000 - weer ff mee pielen vanvond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga 2000 - weer ff mee pielen vanvond

    De laatste keer dat ik met mn kreupele (thankx VARTA!!!! ;) ) amiga bezig ging was niet zo'n suc6.
    vanavond (na een anderhalve week stil te hebben gestaan) toch de amiga weer van onder t bureau vandaan gehaald en met suc6.
    Booten vanaf de harddisk op mn A2091 ging goed en k had nog een Gotek drive liggen waar de firmware nog op moest.

    Dit heb ik uiteindelijk met de STM32 slashtool kunnen doen in Linux en lukte in 1x

    heb nu vanavond echt een aantal uur alleen maar plezier gehad van mijn amiga 2000......en nu gaan er nog veel meer uren volgen denk ik :)

    #2
    Ha! De MIL-SPEC Amiga 2000. Mooi ding!
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      #3
      Demos ? Welke heb je zoal bekeken? :D

      Comment


        #4
        Ben nu heel blij met mn amiga.
        En dan te bedenken dat ik eigenlijk naar een Amiga 600 aan t kijken was :P, maar de prijs van deze was gewoon goed dus uiteindelijk toch voor deze gegaan :)

        Comment


          #5
          Het mooie aan zo'n A2000 is dat het net is alsof er een vliegtuig opstijgt zodra je dat ding aan zet. Althans, dat was zo bij die van de broertjes gehaktbal Courbois.
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            #6
            mwoah...je hoort wel dat ie aan gaat.
            Zat al te denken aan een stillere ATX voeding erin die ik voorzie van de juiste stekkers voor de amiga (de molex hoeft dus niets aan te gebeuren...)

            Comment


              #7
              Originally posted by Magic View Post
              Demos ? Welke heb je zoal bekeken? :D
              State Of The Art eigenlijk alleen maar.
              Daarna naar bed gegaan...maar er gaan er nog veel meer volgen die ik op de echte amiga wil zien :)

              Comment


              • Magic
                Magic commented
                Editing a comment
                Have Fun!!!
            Working...
            X