Announcement

Collapse
No announcement yet.

Project Zuluscsi i.c.m. GVP A2000-HC+8 Series II kaart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Project Zuluscsi i.c.m. GVP A2000-HC+8 Series II kaart

    Ik had eerder al een post geplaatst aangaande de BlueScsi. Maar tegen beter weten in bij AmigaStore een Zuluscsi besteld aangezien deze beter om kan gaan met de Amiga in tegenstelling van de Bluescsi die eigenlijk ontworpen is voor het Apple platform.
    Na wat meer getest te hebben met de Zuluscsi en uiteindelijk de uitleg van Chris Edwards gevolgd te hebben, heb ik de Zulu i.c.m. de GVP A2000-HC+8 Series II kaart aan de praat.
    Truuk in deze is dat wanneer je de hd files heb aangemaakt op de sd kaart je deze zogenaamde partities nog wel even moet preppen met de GVP Faaastprep util om ze als Zuluscsi device herkenbaar te laten zijn in HDTools . Eenmaal geprept kan je ze dus via HDTools gewoon partitioneren en gebruiken als een gewone reguliere Scsi harddisk.
    Ik heb de Zulu nu gemonteerd op de pcb van de GVP A2000-HC+8 Series II kaart en trek de power vanaf de A2000 psu met een verloop van Molex naar diskette aansluiting.
    Werkt als een zonnetje. Nu nog even verder allle gewenste software op de sd kaart zetten en we kunnen de kast verder sluiten.
    Attached Files
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    #2
    Leuk om te lezen. Chris is altijd wel interessant om te kijken, ook al is hij met spul bezig wat ik waarschijnlijk nooit zal bezitten :)
    Op zijn aanraden wel een DIP extractor van jonard Tools gekocht voor mijn kickstart roms :D (zwaar overprijsd voor een stuk plastic en de bredere kickstart 3.2 roms zitten goed vast tusssen de haakjes, maar wel de beste manier om geen gebogen pinnetjes te krijgen denk ik.
    [SIZE=10px][COLOR=#999999][A1200 TF1230, Indivision AGA mk3, Lyra3][A1200 1221lc][A600][CD32+TF330][Mac Mini G4 MorphOs][Allerhande Pi's NESPi4(Amikit), Gpi1+2(recalbox/retropie), Pi400(Pimiga)] en [Steamdeck] met een Dell P2210T[/COLOR][/SIZE]

    Comment


    • DdAzZ
      DdAzZ commented
      Editing a comment
      Moet altijd wel lachen om de opmerkingen die Chris maakt "Like Jesus said etc etc"en ook hoe hij soms met apparatuur omgaat is soms hilarisch.
Working...
X