Hallo Allemaal,
En nog gefeliciteerd met onze koning! (jawel hij is ons bezit )
Na veel ellende is mijn oude Amiga weer opstartbaar
Er zit wel een 'nieuw' rev 4 moederbord in omdat ik de oude heb opgeblazen, desalwelteplus. Zij leeft weer.
Nu ben ik aan het kijken wat ik er nog mee kan doen voordat ik haar, waarschijnlijk, moet verkopen.
Config nu: A1200 + GV 68030 + MPU 6882 2 mb chip 8mb ram.
Nieuwe caps, nieuw KB membraam.
32GB CF kaart met backdoor. Originele WB met Better WB geïnstalleerd.
WHDLoad met heel veel, illegale dus, software.
Ik dacht aan een kickstart ROM upgrade naar 3.2 maar dat is niet per se nodig, voor zover ik heb begrepen op 68020+ cpu systemen.
Misschien OS 3.9?
Ik wil een PCMCIA wifi card installeren.
Misschien een Gotek USB floppy drive zodat je niet de CF kaart hoeft te verwijderen.De originele Floppy drive had kortsluiting en heeft het originele moederbord opgeblazen die hou ik apart voor een persoonlijk onderhoud.
Vragen:
Kan/zal ik die Greater Valley 8MB upgraden naar meer met andere RAM modules?
Zijn er werkende WIFI PCMCIA kaarten te vinden?
Is WB3.9 nodig voor internet?
Ik ben een beetje onzeker door alle content op het internet met WHDload vs. echte Amigas.
Dank u voor het lezen
Mac
En nog gefeliciteerd met onze koning! (jawel hij is ons bezit )
Na veel ellende is mijn oude Amiga weer opstartbaar
Er zit wel een 'nieuw' rev 4 moederbord in omdat ik de oude heb opgeblazen, desalwelteplus. Zij leeft weer.
Nu ben ik aan het kijken wat ik er nog mee kan doen voordat ik haar, waarschijnlijk, moet verkopen.
Config nu: A1200 + GV 68030 + MPU 6882 2 mb chip 8mb ram.
Nieuwe caps, nieuw KB membraam.
32GB CF kaart met backdoor. Originele WB met Better WB geïnstalleerd.
WHDLoad met heel veel, illegale dus, software.
Ik dacht aan een kickstart ROM upgrade naar 3.2 maar dat is niet per se nodig, voor zover ik heb begrepen op 68020+ cpu systemen.
Misschien OS 3.9?
Ik wil een PCMCIA wifi card installeren.
Misschien een Gotek USB floppy drive zodat je niet de CF kaart hoeft te verwijderen.De originele Floppy drive had kortsluiting en heeft het originele moederbord opgeblazen die hou ik apart voor een persoonlijk onderhoud.
Vragen:
Kan/zal ik die Greater Valley 8MB upgraden naar meer met andere RAM modules?
Zijn er werkende WIFI PCMCIA kaarten te vinden?
Is WB3.9 nodig voor internet?
Ik ben een beetje onzeker door alle content op het internet met WHDload vs. echte Amigas.
Dank u voor het lezen
Mac
Comment