Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe ouwe 1200 probleem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Nieuwe ouwe 1200 probleem

    Hi guys,
    Recent een ouwe A1200 aangekocht omdat ik de pistorm23 wilde proberen. De Amiga opzich werkt prima maar als ik dan de pistorm32 lite
    aansluit met een Pi3A dr op boot ie aanvankelijk Caffeine OS prima maar als ik dan EmuControl run en een Mpeg video bekijk loopt ie
    vast na enkele minuten. Kan dit een Cap propleem zijn of wellicht iemand een ander idee?
    Caved

    #2
    Dat kunnen een hoop oorzaken zijn, zelf draai ik met een 65W voeding op de PiStorm32, Pi4 op 2.2Ghz, OS3.2 en dat loopt prima op een (nog niet) recapped A1200 mobo.
    Kan zijn dat ik gewoon mazzel heb.
    Loopt ie alleen vast bij zware taken zoals MPEG video afspelen of ook andere zware taken (Quake draaien bijvoorbeeld) ?
    Welke versie draai je van Emu68 ? (staat rechts onder in de beeld als de Amiga aan het opstarten is en ook de datum)
    Welke player gebruik je voor MPEG video afspelen, kan ook daar aan liggen om maar wat te noemen.
    [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

    Comment


      #3
      Is inmiddels opgelost. Edge connector schoongemaakt. Loopt nu als een zonnetje. Bedankt voor de reactie.

      Comment

      Working...
      X