Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raspberry Pi en Keyrah in A1200.net behuizing bevestigen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Raspberry Pi en Keyrah in A1200.net behuizing bevestigen

    Ik heb er toch maar voor gekozen om mijn Skid Row editie A1200 case los uit te laten leveren van de keycaps. En die staat nu op mijn bureau. Erg kleurrijk zo. Ik wil de Keyrah en de Raspberry Pi in bevestigen waarvoor er mounting holes in zitten. Ik vermoed dat ik die gaatjes moet uitboren, maar wil dat graag even checken voordat ik er gaten in boor, terwijl dat niet de bedoeling is. Heeft iemand daar ideeën over? Click image for larger version

Name:	20211203_132244.jpg
Views:	302
Size:	1.24 MB
ID:	27521

    #2
    Ik heb geen ervaring met waar je naar vraagt, maar ik had zelf wel een andere vraag mbt deze case.

    Hoe is dat bij jou gegaan met douane en/of inklaringskosten? Ik meen me te herinneren, maar weet niet zeker meer, dat deze cases vanuit het UK warehouse worden geleverd dus buiten de EU nu.

    Ik heb zelf de cd32 case nog uitstaan als onderdeel van de keycaps indiegogo en had er geen haast mee dus vanwege extra verzendkosten (toch?) dacht ik hem lekker te laten leveren samen met de keycaps. Maar zit nu te twijfelen of niet gewoon apart maar moet laten verzenden.

    Comment


      #3
      Ik had even een mailtje gestuurd naar Phillipe naar aanleiding van de laatste update over de cases/keycaps. Verzendkosten zijn € 20 en de inklaringskosten waren € 10,15 contant betaald aan UPS. Achteraf beetje jammer natuurlijk, want als ik het vorig jaar had laten verzenden (waren ze er toen al? Ik ben het allemaal een beetje kwijt) dan waren er geen invoerkosten geweest. Heb dit jaar al veel te veel aan betaald :(.

      Comment


        #4
        Je hoeft niks uit te boren. Spacers gebruiken met de juiste schroeven en klaar.

        Comment


          #5
          Originally posted by Tyball View Post