Announcement

Collapse
No announcement yet.

IDE poort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    IDE poort

    Is er iemand in de regio Den Haag die een PIN aan de Amiga 1200 IDE poort terug kan solderen? Ik zette mijn amiga aan, scherm bleef zwart, PPC uitgebouwd, scherm blijft zwart. Indivision aangedrukt, scherm blijft zwart. HD los, beeld. Kijk ik, en zie ik een klein koperen pootje liggen, blijkt de laatste IDE pin (bovenrij aan de 1 kant) afgebroken.

    Dus is er iemand die dat kan repareren? Anders moet ik wachten op een turbokaart met ingebouwde IDE controller maar die laten nog steeds op zich wachten.
    Amiga 1200, IMac MorphOS

    #2
    Kan TSB niet voor je repareren of de FastATA A1200 MK-V ELBOX kan een mooie oplossing zijn.
    [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
    A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
    [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
    [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
    C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

    [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
    [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
    AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
    [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

    Comment


      #3
      Originally posted by Roel007 View Post
      Is er iemand in de regio Den Haag die een PIN aan de Amiga 1200 IDE poort terug kan solderen? Ik zette mijn amiga aan, scherm bleef zwart, PPC uitgebouwd, scherm blijft zwart. Indivision aangedrukt, scherm blijft zwart. HD los, beeld. Kijk ik, en zie ik een klein koperen pootje liggen, blijkt de laatste IDE pin (bovenrij aan de 1 kant) afgebroken.

      Dus is er iemand die dat kan repareren? Anders moet ik wachten op een turbokaart met ingebouwde IDE controller maar die laten nog steeds op zich wachten.
      Als je mij een PM met foto stuurt kan ik voor je kijken of ik wat voor je kan doen.

      Comment


        #4
        Bedankt voor je PM, daar kan ik zeker wat mee voor je...

        Comment


          #5
          Originally posted by AmigaDragon View Post
          Bedankt voor je PM, daar kan ik zeker wat mee voor je...
          Zie je volgende PM :)
          Amiga 1200, IMac MorphOS

          Comment

          Working...
          X