Announcement

Collapse
No announcement yet.

IDE poort

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

IDE poort

Is er iemand in de regio Den Haag die een PIN aan de Amiga 1200 IDE poort terug kan solderen? Ik zette mijn amiga aan, scherm bleef zwart, PPC uitgebouwd, scherm blijft zwart. Indivision aangedrukt, scherm blijft zwart. HD los, beeld. Kijk ik, en zie ik een klein koperen pootje liggen, blijkt de laatste IDE pin (bovenrij aan de 1 kant) afgebroken.

Dus is er iemand die dat kan repareren? Anders moet ik wachten op een turbokaart met ingebouwde IDE controller maar die laten nog steeds op zich wachten.
    Amiga 1200, IMac MorphOS

Kan TSB niet voor je repareren of de FastATA A1200 MK-V ELBOX kan een mooie oplossing zijn.
    A1200 BLACK Rev1D.4 RECAP / Indivision AGA MK3 (hoping) / ACA1260 (hoping) / 1ste Project
    A1200 CD32 Rev1D.4 RECAP / Indivision AGA MK2CR / Blizzard 1230 IV / 2de Project
    A1200 GHOST Rev2B RECAP / FastATA A1200 MK-V (wanting) / Blizzard 1260 (wanting) / 3de Project
    A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V1 8373R3PD / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55 IDE Speeder RTC

A1200 BLACK / CD32 / GHOST / WB 3.1.4.1 - BestWB 1.3 - FFS 4K 32GB CF 16GB CF 32GB CF
    A500 BLACK / WB 3.1.4.1 - BestWB 1.3 - 16GB CF

Comment

Originally posted by Roel007 View Post
      Is er iemand in de regio Den Haag die een PIN aan de Amiga 1200 IDE poort terug kan solderen? Ik zette mijn amiga aan, scherm bleef zwart, PPC uitgebouwd, scherm blijft zwart. Indivision aangedrukt, scherm blijft zwart. HD los, beeld. Kijk ik, en zie ik een klein koperen pootje liggen, blijkt de laatste IDE pin (bovenrij aan de 1 kant) afgebroken.

Dus is er iemand die dat kan repareren? Anders moet ik wachten op een turbokaart met ingebouwde IDE controller maar die laten nog steeds op zich wachten.
      Als je mij een PM met foto stuurt kan ik voor je kijken of ik wat voor je kan doen.

Comment

Bedankt voor je PM, daar kan ik zeker wat mee voor je...

Comment

Originally posted by AmigaDragon View Post
          Bedankt voor je PM, daar kan ik zeker wat mee voor je...
          Zie je volgende PM :)
          Amiga 1200, IMac MorphOS

Comment

Working...
          X