Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw mechanisch keyboard voor A500 op kickstarter!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • VosCoBoss
    replied
    Originally posted by SimonV View Post
    Pfff. Onbekenden ( als je zulks wil zien slagen denk ik toch dat je je beter bekend maakt op verschillende fora en facebook pagina's ) , enkel UK keymap, vrij amateuristisch filmpje ... ik geloof er niet erg in. ALs je de prijs vergelijkt met de anderen dan is dit voor mij zoiets als " als het te mooi is om waar te zijn dan is het dat meestal ook " .
    In deze thread op English Amiga Board staat ietsje meer informatie over het waarom: http://eab.abime.net/showthread.php?t=99324

    Geeft iets meer beeld bij het hoe en waarom van dit project, gewoon iemand die zijn oude Amiga op zolder heeft gevonden en ervaring heeft met producten realiseren. Maakt het voor mij net iets geloofwaardiger. Helaas loopt het nog niet zo'n storm met de Kickstarter...

    Leave a comment:


  • Benny
    replied
    Originally posted by SimonV View Post
    Pfff. Onbekenden ( als je zulks wil zien slagen denk ik toch dat je je beter bekend maakt op verschillende fora en facebook pagina's ) , enkel UK keymap, vrij amateuristisch filmpje ... ik geloof er niet erg in. ALs je de prijs vergelijkt met de anderen dan is dit voor mij zoiets als " als het te mooi is om waar te zijn dan is het dat meestal ook " .
    Het staat ondertussen op amiga-news.de

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    Pfff. Onbekenden ( als je zulks wil zien slagen denk ik toch dat je je beter bekend maakt op verschillende fora en facebook pagina's ) , enkel UK keymap, vrij amateuristisch filmpje ... ik geloof er niet erg in. ALs je de prijs vergelijkt met de anderen dan is dit voor mij zoiets als " als het te mooi is om waar te zijn dan is het dat meestal ook " .

    Leave a comment:


  • AmigaDragon
    replied
    Dat ziet er inderdaad zeker niet verkeerd uit en qua prijs valt ook mee.

    Leave a comment:


  • PRS
    replied
    Deze kickstarter A500 keyboards gebruiken wel de PCB van de originele keyboard, maar natuurlijk niet het membraan

    Let wel op, ze gebruiken Cherry MX compatible switches, dus niet de echte. Daarnaast is de tekening van de Keycaps, welke dus ook Cherry MX compatible zijn, een artist impression. De echte kwaliteit laat zich echter nog raden.

    Voordeel is wel dat ze relatief laag geprijst zijn (€ 62,- excl. verzending en excl. eventuele import heffingen en BTW).

    Ter vergelijk:
    De A1200.net keycaps waren € 44,-
    De A1200.net keyboards zullen rond € 100,- kosten
    De kipper2k keyboards kosten rond $ 200,-

    Leave a comment:


  • spud
    replied
    Die A1200.net keycaps gaan niet op dit toetsenbord passen. Er is wel heel veel keuze nou:
    - Volledig nieuw keyboard (pcb, membraan, switches) + Keycaps van Kipper
    - Deze Kickstarter, nieuwe switches & caps, Let op, je hebt nog steeds je oorspronelijke membraan & pcb gebruiken. Dus wat mij betreft al de minst logische optie deze kickstarter
    - A1200 net, ze hebben reeds nieuwe keycaps, die compatible zijn met de oorspronkelijke Amiga switches en komen nu met een geheel nieuw keyboard (pcb, membraan, switches) waar deze keycaps (en dus ook originele Amiga keycaps) oppassen.

    Aangezien ik al A1200 keycap setjes heb ga ik mogelijk voor hun nieuwe keyboard. Eigenlijk heb ik het niet nodig, toetsenborden werken nog prima.

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Sta wel ervoor open nadat de zwarte A1200NET Keycaps sets heb binnen gehad. De keyboard doet me erg aan denken zoals de C64 keyboard design van The MechBoard64.

    Leave a comment:


  • Nieuw mechanisch keyboard voor A500 op kickstarter!

    Nieuw op kickstarter. Een nieuw mechanisch toetsenbord met Cherry switches voor de A500! Ik ben alvast geïnteresseerd!


    https://www.kickstarter.com/projects...nical-keyboard
Working...
X