Announcement

Collapse
No announcement yet.

TF530 i.c.m. A590 en Memory Expansion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    TF530 i.c.m. A590 en Memory Expansion

    Vorige week had ik m'n bestelling, waaronder de TF530 en de Memory Expansion + RTC, binnengekregen van Amigastore.
    Binnenkort ga ik de onderdelen installeren, ben benieuwd of de TF530 op de Amiga 500 met de A590 goed werkt.

    Bestelling Amigastore.eu
    TF530 kaart
    2MB Memory Expansion + RTC
    CPU Relocator
    Last edited by AmigaDragon; 21-09-2020, 17:25. Reason: All pictures where gone...

    #2
    Ik heb laatst ook wat onderdeeltjes bij Amigastore.eu besteld, waaronder een stickervel met Amiga key stickers... Deze zat helaas niet in de zending, dit heb ik direct na ontvangst terug gekoppeld... Helaas ben ik nu twee weken verder, en na verschillende reminder mailtjes nog niet opgeschoten. Sterker nog, ik moet de eerste reactie van Amigastore nog ontvangen.

    Voor mij echt geen Amigastore meer...

    Comment


      #3
      Originally posted by PRS View Post
      Ik heb laatst ook wat onderdeeltjes bij Amigastore.eu besteld, waaronder een stickervel met Amiga key stickers... Deze zat helaas niet in de zending, dit heb ik direct na ontvangst terug gekoppeld... Helaas ben ik nu twee weken verder, en na verschillende reminder mailtjes nog niet opgeschoten. Sterker nog, ik moet de eerste reactie van Amigastore nog ontvangen.

      Voor mij echt geen Amigastore meer...
      Dat kan ik begrijpen, ik hoop dat ze alsnog vanaf nu snel reageren voor jou.
      Qua reacties duurt en duurde het bij mij ook aardig lang, de bestelling was dan wel weer aardig snel binnen op het moment dat het was verzonden...
      Wat ik wel weet is, dat als ik via Messenger reageer dat ik dan vrij snel antwoord krijg.
      Ook als ik rechtstreeks naar de sales(at)amigastore(punt)eu mail krijg ik ook sneller antwoord dan via het contactformulier op de website.

      De gratis Amiga pen, welke ik erbij kreeg, maakte het lange wachten een beetje goed ;-P

      Amiga Pen
      Last edited by AmigaDragon; 21-09-2020, 17:25. Reason: Pen picture was gone...

      Comment


        #4
        Ziet er mooi uit, voor je A500. Moet trouwens ook wat bestellen bij Amigastore, wat kleine dingetjes voor mij A1200. Duurt het nog lang voordat je het binnen kreeg. Wacht trouwens op de A1200 Romulator.
        [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
        A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
        [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
        [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
        C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

        [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
        [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
        AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
        [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

        Comment


          #5
          test
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            #6
            Originally posted by AMIGA JOHAN View Post
            Ziet er mooi uit, voor je A500. Moet trouwens ook wat bestellen bij Amigastore, wat kleine dingetjes voor mij A1200. Duurt het nog lang voordat je het binnen kreeg. Wacht trouwens op de A1200 Romulator.
            De bestelling was na 5 dagen binnen.
            Best wel snel eigenlijk.
            Je wacht op een romulator? Een ROM emulator voor de 1200?

            Comment


              #7
              Originally posted by Infant View Post
              test
              De test doet het

              Comment


                #8
                Originally posted by AMIGA JOHAN View Post
                Ziet er mooi uit, voor je A500. Moet trouwens ook wat bestellen bij Amigastore, wat kleine dingetjes voor mij A1200. Duurt het nog lang voordat je het binnen kreeg. Wacht trouwens op de A1200 Romulator.
                Wat ik trouwens ook nog wil hebben is een nieuwe PSU, had ik trouwens eerder moeten doen bij de andere bestelling...
                Nu kost het me weer 8,00 verzendkosten ;-P
                Dat is deze https://amigastore.eu/en/683-a-power...006001200.html

                Comment


                  #9
                  Originally posted by AmigaDragon View Post

                  De bestelling was na 5 dagen binnen.
                  Best wel snel eigenlijk.
                  Je wacht op een romulator? Een ROM emulator voor de 1200?
                  Ja, ik zag al de A500 Romulator. Ze zijn al bezig met de A1200 variant.
                  [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
                  A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
                  [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
                  [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
                  C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

                  [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
                  [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
                  AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
                  [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by AmigaDragon View Post

                    Wat ik trouwens ook nog wil hebben is een nieuwe PSU, had ik trouwens eerder moeten doen bij de andere bestelling...
                    Nu kost het me weer 8,00 verzendkosten ;-P
                    Dat is deze https://amigastore.eu/en/683-a-power...006001200.html
                    Zit te twijfelen om die te kopen, de zwarte PSU. Vind de aan/uit knop een mooie optie.
                    [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
                    A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
                    [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
                    [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
                    C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

                    [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
                    [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
                    AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
                    [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

                    Comment


                      #11
                      De Terrible Fire en de andere onderdelen had ik dinsdagmiddag ingebouwd, alleen wordt nu de A590 niet meer als HD herkend.
                      Ik zie wel dat het RAM geheugen meetelt van de A590, maar de HD doet het niet.
                      Nu zal ik moeten kijken of ik de A590 HD nog aan de praat krijg, anders zal ik de compact flash adapter bestellen en de compact flash kaart, welke ik al heb, gebruiken als HD.

                      Last edited by AmigaDragon; 03-10-2019, 11:01. Reason: Afbeelding toegevoegd

                      Comment


                        #12
                        Originally posted by AMIGA JOHAN View Post

                        Zit te twijfelen om die te kopen, de zwarte PSU. Vind de aan/uit knop een mooie optie.
                        Voor die van jou is de zwarte idd een hele mooie optie, ik ga voor de witte.

                        Comment


                          #13
                          De Terrible Fire past mooi in je A500. Hopelijk heb ik dat ook later met de FastATA A1200 MK-V CF/SATA ELBOX met ROM risers. Moet net boven de Indivision AGA MK2CR uitkomen en net onder de keyboard.
                          [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
                          A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
                          [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
                          [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
                          C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

                          [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
                          [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
                          AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
                          [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

                          Comment


                            #14
                            Die terrible fire kaarten zijn echt mooi...ik denk dat de turbokaart de scisi bus overruled.
                            Dus alleen cf kaart als hd of een ander turbokaartje als je de A590 wel wil blijven gebruiken.

                            Die leary die de kaarten ontwerpt is nu bezig met een 060 CD32 kaart, en gebruikt hetzelfde ontwerpt in de toekomst voor een 060 Amiga 1200 kaart.
                            Last edited by -Exit!-; 20-10-2019, 14:47.

                            Comment


                              #15
                              Originally posted by -Exit!- View Post
                              Die terrible fire kaarten zijn echt mooi...ik denk dat de turbokaart de scisi bus overruled.
                              Dus alleen cf kaart als hd of een ander turbokaartje als je de A590 wel wil blijven gebruiken.

                              Die leary die de kaarten ontwerpt is nu bezig met een 060 CD32 kaart, en gebruikt hetzelfde ontwerpt in de toekomst voor een 060 Amiga 1200 kaart.
                              Inderdaad, hij overruled de SCSI bus.
                              Ik heb nu een stukje hardware in bestelling zodat ik er de CF op aan kan sluiten als HD.
                              Ben wel benieuwd naar de 060 Amiga 1200 kaart van Leary.

                              Comment

                              Working...
                              X