Announcement

Collapse
No announcement yet.

Case repareren...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Case repareren...

    Ai, ik wilde graag een vroege originele nette Amiga hebben. Dus mooie vroege Chicken lips gekocht... met space invader keyboard en rev 3 moederbord. Prachtig! Heel deskundig verpakt opgestuurd ook... echter, waarschijnlijk bij het inwikkelen van de case in heel veel bubble wrap, heeft de verkoper een hoekje eraf gestoten. Nu ben ik heel verdrietig enzo, maar zie er ook wel een uitdaging om dit netjes te repareren. Ik dacht om een ABS papje te maken met wat materiaal van een oude Commodore voeding en aceton en daarmee het hoekje te vullen. Ik dacht om dan van een andere case een afdruk te maken met bv. gips zodat ik een mal heb. Heeft iemand daar ervaring mee? Wat voor materiaal zou ook gebruikt kunnen worden om een mal te maken? Of zeg je "koop gewoon een andere case".

    Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

    #2
    Balen zeg. Als repareren niet echt lukt heb ik nog een ChickenLips A500 voor je te koop. De case is licht vergeeld,
    maar onbeschadigd. Het moederbord + toetsenbord is goed. Diskdrive is defect. €60,00 excl. verz. kstn.

    Comment


    • VosCoBoss
      VosCoBoss commented
      Editing a comment
      Hmm da's sowieso makkelijker. Ga ik in overweging nemen!

    • VosCoBoss
      VosCoBoss commented
      Editing a comment
      Ik denk dat ik je een PM heb gestuurd :-)

    #3
    PM terug.

    Comment

    Working...
    X