Announcement

Collapse
No announcement yet.

A2000 rev6.2, Rossmöller A8MB-4 fast-ram expansion en Buddha IDE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    A2000 rev6.2, Rossmöller A8MB-4 fast-ram expansion en Buddha IDE

    Heeft iemand ervaring met de fastram Zorro II expansion A8MB-4 van Rossmöller Handshake? Ik wil mijn A2000 met Buddha IDE (20th annv. ed.) ook wat extra fast-ram geven en kwam deze kaart met 2Mb tegen. Maar die lijkt nu geen goede match met de Buddha IDE kaart.

    Apart werken ze beide okay, maar de combinatie (A8MB-4 in eerste slot en Buddha in tweede) geeft zwart scherm met kickstart 3.1 en met kickstart 1.3 blijft hij herstarten (donkergrijs - lichtgrijs - wit). Beide kaarten zijn volgens mijn research autoconfig, maar over de A8MB-4 is weinig te vinden.
    Mijn kaart is qua layout en jumpersettings identiek aan de kaart zoals getoond in de Amiga hardware database. In de beschrijving daar wordt enkel gewag gemaakt van een "disable jumper".

    Als iemand meer ervaring info of idee heeft, hoor ik het graag!
    Amiga Hardware Database - Roßmöller A8MB-4

    #2
    Ik had een soort gelijk probleem met een buddha en een GVP HC8. Bleek dat de combi van 60ns en 70ns Simms met buddha voor dit probleem zorgde. Misschien een idee om even te checken of de chips op jouw memorystick kaart allemaal hetzelfde zijn?

    Comment


      #3
      Originally posted by Havoc View Post
      Ik had een soort gelijk probleem met een buddha en een GVP HC8. Bleek dat de combi van 60ns en 70ns Simms met buddha voor dit probleem zorgde. Misschien een idee om even te checken of de chips op jouw memorystick kaart allemaal hetzelfde zijn?
      Alle vier de bankjes zijn TC514400Z-80 ZIP-20 80ns...

      Comment

      Working...
      X