Announcement

Collapse
No announcement yet.

A1200.net

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    A1200.net

    We zijn alweer een tijdje verder maar vroeg mij toch weer af of er nog cases en/of keycaps “op voorraad” liggen?

    Zo niet, komt er wellicht nog een vervolg op 1 of beide projecten?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    #2
    Ik heb straks wellicht een transparante case en keycaps in de aanbieding. Ik wacht namelijk op de cd32 themed case. Wrs ga ik die dan gebruiken. Heb ook nog witte case liggen (met straks nieuwe keys) van A1200.net waar ik vooralsnog niks mee doe omdat mijn petro-case nog heel netjes is.. Maar goed, even afwachten hoe alles straks in eruit ziet. Ben ook nieuwsgierig of ze nog nieuwe keyboards gaan maken (net zoals Kipper2K) en hoe die er prcs uit zien.

    Comment


      #3
      Gewoon de updates van de Kickstarter en IndieGoGo volgen.. en op A1200.net is ook informatie te vinden.. en anders op Facebook eens de updates volgen.

      Comment


      • Ikilledher
        Ikilledher commented
        Editing a comment
        Je kunt ook al je vragen stellen aan bovengetekende: Megatron. (Ook voor midwekelijkse en adhoc updates. Eigenlijk is er elke dag wel nieuws.) 😂

      #4
      "Amiga on the Lake" heeft nog cases op voorraad. Ik weet niet hoeveel, maar dan moet je ze bestellen uit Amerika. Ze leveren naar Nederland, maar er komen dan wel 40 euro aan verzendkosten overheen.

      http://amigaonthelake.com/amiga-a1200-case-white/

      Misschien een idee voor een select groepje onder ons (inclusief mijzelf) om 1 grote order bij hun te plaatsen om de verzendkosten te drukken en een ieder die dat wil een nieuwe A1200 case kan krijgen zonder zich scheel te betalen aan verzendkosten. 98 US Dollar = ~86 euro, prima te doen, maar beter in een groep, voor wie interesse heeft.

      Comment


        #5
        Ik weet toevallig dat er nog een nieuwe ronde komt voor de keycaps op de A1200 Kickstarter.

        Wat de case betreft, als het goed is heeft Amiga-Kit er ook nog een paar op voorraad.

        Comment


          #6
          Ik zie ze niet op Amigakit. De manier waarop ze hun site veranderd hebben is belabberd overigens.

          Comment


            #7
            Originally posted by Ikilledher View Post
            Je kunt ook al je vragen stellen aan bovengetekende: Megatron. (Ook voor midwekelijkse en adhoc updates. Eigenlijk is er elke dag wel nieuws.) 😂
            Ik maak geen deel meer uit van A1200.net (officieel) maar Phil is wel een vriend die ik wekelijks wel gewoon spreek. Er komt wel weer een batch aan, maar alleen als er nog bestellingen binnen komen van AmigaKit, AOTL, AmigaStore etc.. en dat zijn dan zoals gewoonlijk alleen witte, zwarte en transparante cases daar ze niet het risico nemen met kleuren waar ze wellicht op blijven zitten. Ik denk dat dit niet slim is daar Blauw, Rood en Grijs best goed liepen.. maar goed, begrijpen doe ik het wel natuurlijk.

            Nu kan het wel zijn.. dat ik de overstock nog overneem.. dat zal in Q1 van het komend jaar zijn.. weet alleen niet of er overstock gaat zijn of maar een enkele case.. en welke kleuren het zijn... dus dat is een long shot.
            Last edited by Megatron; 26-11-2018, 14:24.

            Comment

            Working...
            X