Announcement

Collapse
No announcement yet.

C64 geluiden en muziek gezocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    C64 geluiden en muziek gezocht

    Beetje off-topic, maar toch. Ik wil mijn C64 versie van Tetris afmaken en dus heb ik audio nodig: soundFX en muziekjes. Is hier iemand, of kennen jullie iemand die mij hierbij wil assisteren? Ikzelf speel gitaar, maar van de sid chip heb ik niet al te veel kaas gegeten!!


    #2
    Ik zou de Toondichters eens bellen. En als ze niet veel zin of tijd hebben, kun je het in de Desire-groep (pas op: FB!) gooien; daar heerst een permanent muziekoverschot — ook voor C64 meen ik.

    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      #3
      Ik ga even zoeken, dank je wel!

      Comment


        #4
        Goede tip van IKilledHer, wiebow. Marc van den Bovenkamp (No-XS/Toondichters/Desire) is wschl. 'your best bet'.
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #5
          Ik heb via CSDB ook al enkele aanbiedingen gehad om muziek en Fx te maken, omdat men de kraak aktie van Laxity niet zo geslaagd vond. haha.

          Comment

          Working...
          X