Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga 3000 geïnspireerde case op Kickstarter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Originally posted by spud View Post
    Ja, ziet er erg goed uit. Ik zou er best een willen, maar weet echt niet wat ik er in zou moeten stoppen. Ik ga geen A500/600/1200 transplanteren. Voor een Vampire of Pi is het wel een hele grote case en een echte krachtige gamePC gaat er dan weer niet in passen :(
    Zouden er geen full length grafische kaarten in passen dan ? Er is een Zorro adapter voor de 500 als optie, dan zou je denken dat er een Zorro kaart in past. Die zijn ook lang.
    Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

    Comment


      #17
      Originally posted by leof View Post
      159 + 49 + 35 = 243 Engelse ponden voor een behuizing?
      Wat is duur hè, ik keek op Tweakers.net daar staan enkele honderden behuizingen van 300e en meer, blijkbaar is er toch een markt voor.
      Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

      Comment


        #18
        Ben al blij, dat ik de A1200NET kan veroorloven van de A500/1200 cases, de keycaps en de tankshell.
        [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
        A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
        [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
        [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
        C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

        [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
        [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
        AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
        [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

        Comment


          #19
          Ik vind het toch wel heeeel mooi. Maar idd 160 pond in basis. En dat zit 'ze' alleen in een mooier 'jurkje' ;)

          Comment


            #20
            Inderdaad 160 pond is de basis. Behuizing voor toetsenbord, zorro adapter, sfx voeding, risers, afdekplaatje, verzendkosten. Tel er nog maar 200 pondjes bij op. En dan nog even bij a1200net langs voor nieuwe keycaps . Het is bij mij een kostbaar kastje geworden. Telleustellend is dat het met de aca500+ niet goed lijkt te gaan. Maar dat zullen we wel niet. Hopelijk Heb ik hem voor oktober om in Maarssen laten zien.

            Comment


              #21
              Nu heb ik niet zoveel extra nodig (zegt ie nu ;) wil een pc toetsenbord aansluiten en heb al een muisadapter.
              Heb nu alles in een Micronik tower zitten en die bevalt me eigenlijk niet (meer) zo goed.
              Maar is er nog een mogelijkheid tot bestellen dan?
              Want de kickstarter is verlopen en als ik op de site probeer te bestellen moet ik inloggen en er is (zover ik kon vinden) geen mogelijkheid tot het aanmaken van een account.

              Comment


              • Verkoophoek
                Verkoophoek commented
                Editing a comment
                Momenteel kun je niet bestellen. Pas nadat alle backers hun spullen ontvangen hebben, kun je bestellen. Dat gaat nog een paar maanden duren.

              • amiga_tvn
                amiga_tvn commented
                Editing a comment
                Jammer. In de gaten houden en kans grijpen dus...

              #22
              Originally posted by amiga_tvn View Post
              Heb nu alles in een Micronik tower zitten en die bevalt me eigenlijk niet (meer) zo goed.
              Wat heb je in een Micronik tower zitten ?

              Comment


                #23
                Status van mijn Checkmate is nu shipped. Nog een paar daagjes wachten....

                Comment


                  #24
                  Originally posted by SimonV View Post

                  Wat heb je in een Micronik tower zitten ?
                  Mijn A1200 (geen zorro uitbreidingen), Blizzard 1260@50MHz, Blizzard SCSI kit, Haakse PCMCIA adapter met CF-kaart adapter...

                  Comment


                  • Guest's Avatar
                    Guest commented
                    Editing a comment
                    I hoopte halvelings dat je ging zeggen dat je een A500 in een Micronik behuizing had, die had ik wel willen overnemen. Maar ik vermoed dat het een Micronik Infinitiv is dan, die plastic tower. Dat slingert hier al ergens rond.
                Working...
                X